• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Universal Padwasher by Grid Guard

Ik heb vandaag ook mijn pads schoongemaakt met 2 emmers.

Water en zakje van Cobra Quick Clenz Foam- & Woolpad Cleaner in emmer1. Hier alle pads en wat MF doeken in gedaan. 15min gewacht. Toen uit geknepen (eerst opgerold met velcro naar buiten) Toen in emmer2 waar schoonwater inzat nog een paar keer vollaten zuigen met schoon water en weer uitgeknepen.

Daarna de pads en doeken (met de velcro naar boven) door mijn klassieke Acmé wringer

En de pads zijn weer als nieuw. Ideaal alternatief.

gr bb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snitser zei:
Staat er ook iets in de emmer hoeveel water er in moet?

RTFM :!

:-b

In de gebruiksaanwijzing (met foto's) staat dat je de grit guard volledig naar beneden moet drukken en de emmer 1/4" tot 1/2" (engelse maat, duims) oftewel +/- 6 tot 13 mm bóven de grit guard moet vullen.

Kleine tip :!

Om iedere keer bij het vullen de grit guard naar beneden te drukken is ook zo ondhandig.
Men neme een watervaste markeerstift en zet een streep aan de buitenzijde en/of binnenzijde van de emmer tot het aan te vullen niveau.

:)^
 
Omdat de padwasher binnen is, even stof van deze topic. Heb de handleiding een beetje doorgelezen, nu zit er z'n klein bolletje in het midden. Deze zou je op de los kunnen nemen en in de twee gaatjes op de deksel kunnen monteren, om je pad te drogen. Maar dit doe je toch gewoon in de UPW ? En op verschillende filmpjes op YouTube zie ik dit halve bolletje er ook niet in zitten. Misschien dat iemand weet hoe het zit. Het spuitflesje met reiniger wat erbij geleverd is, kun je deze nog los bijbestellen of zijn hier alternatieven voor?