• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rohan's Passat 2.8 V6 4Motion

RohanV6

Detailing addict
11 jan 2015
81
65
25
Hoi leden,

In de tussentijd dat ik niet zoveel aanwezig ben geweest op dit forum heb ik toch al wel wat aan mijn Passat gedaan.
Heb 'm namelijk met de hand gepoetst. Moet zelf zeggen dat het mooi is gelukt.
De middelen die ik heb gebruikt zijn:
Meguiars Gold Class shampoo
Monello drying towel
Monello sponge
Poorboys BlackHole
Meguiars M26 HI-TECH wax (later bijgekomen)
En wat pads van Monello om de wax en blackhole aan te brengen.

De wagen is inmiddels al meerdere malen gewassen en gewaxt, en ik sta nog elke keer met een mond vol tanden.;)

conv_2666.jpg

conv_2667.jpg

conv_2668.jpeg

conv_2669.jpeg

conv_2670.jpeg


Laat maar horen wat jullie ervan vinden!

Gr, Rohan
 
Ziet er netjes uit.

je weet dat een doos tissuis op de hoedenplank ook levensgevaarlijk word bij een botsing?
 
Quantoxx;n431135 zei:
Ziet er strak uit voor een handmatige gepoetste auto. Netjes!

Heb je ook nog Before-foto's..?


Greetz


Before foto's heb ik helaas niet, maar kan je vertellen dat het er echt niet uitzag ivm de straat vernieuwing.
 
Over een weekje of anderhalf ga ik de auto weer "winter klaar" maken, dan komen er weer nieuwe foto's online.
 
Vandaag weer m'n voorraad bij kunnen vullen met producten die ik zaterdag allemaal onder korting heb gekocht.
image1.JPG


Voor m'n nieuwe vol lederen Recaro interieur ook meteen een setje van Mothers besteld om het interieur in top conditie te houden.
image2.JPG


Ook voor m'n 4 uitlaten polijstmiddel besteld van Mothers.
image3.JPG


En mijn detailing bag is (helaas) alweer vol, dus heb ik de nieuwe producten gesorteerd in de doos van Carclean.
image4.JPG
 
Ook ff de wasbak in de keuken aangepakt met de Mothers polijstmiddel wat eigenlijk voor de uitlaten van mijn auto bedoeld was.
Moet zeggen dat het aardig is opgeknapt, helaas alleen geen before foto van genomen.
image1.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21