• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ruitenwissers trillen en geven waas

gcvanwerd zei:
Maar als het probleem blijft zou ik gewoon de ruit een tikje geven met een scherp voorwerp en dan komt er gewoon een nieuwe in. :ja
:|~*

En jij bent een ]-0 als je zoiets doet, want zo lopen de verzekering premies alleen maar op:no
 
@virus: het zou mij eerlijk gezegd ook verbazen al was ik het die dit typte, maar denk dat de boosdoener gewoon simpelweg mijn regensensor is:-"
 
Witte reus , dat was maar een grapje hoor :)_[] . Ik snap ook wel dat dan de premies omhoog gaan. Maar ik kan me indenken , dat als je zulke problemen blijft houden je dat gezeur zat wordt en je de ruit even "helpt "
 
Ik had dit probleem in het verleden ook. Ik had een keer mijn voorruit in de wax gezet. Ziet er heel mooi uit maar daarna gaan de ruitenwissers hortend en stotend over de voorruit. Met Rain-X en dergelijke producten heb je het ook al snel. Ik heb dit probleem echter niet mer Reload! dan glijden ze over de voorruit. En de voorruit wordt er mooi glanzend en helder van. Niet zo duurzaam als Rain-X maar wel heel makkelijk aant te brengen.

Maar in het verleden toen ik mekte dat Wax op de voorruit geen succes was heb ik gewoon goed gereiningd met spiritus en daarmee ook de ruitenwissers zelf mee afgenomen. Problem solved. Overigens als je je auto naar de was(kras)straat brengt krijg je vaak ook reinigingdoekje en droogdoekje bij de wasbeurt. Dit om precies dit probleem te voorkomen. De wax uit het wasprogramma veroorzaakt ook het haperen van de wisserbladen over het glas.

Maar voor jullie reageren: Ik doe hem tegenwoordig met de hand :)


GdV