• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes 21 (big foot) vs DAP900

Ik ben het wel eens met LB dat de BF15 wellicht iets multifunctioneler zal zijn dan de 21. Gisteren voor het eerst met mijn BF 21 een A4 station gedaan en dan merk je wel dat polijsten iets vlotter gaat op alle grote delen .motorkap dak en de deuren compleet met de BF gedaan en de bumpers/achterklep raamstijlen met een dap900 gedaan (die hou ik er naast). Ook glaze/sealent/wax aanbrengen heb ik met de dap gedaan. Ikzelf rij een e92 coupe welke ik voor het grootste deel met de 21 kan doen. Als je een kleinere auto hebt zal je beter uitkomen met een BF15 maar ik vraag me wel af of ook die machine net te veel uitslag heeft voor de eerder genoemde kleine delen op een auto. LB heb jij de BF 15 al eens gebruikt?