• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes machines

subarufreak

Detailing chief
15 jul 2010
275
85
40
hey carclean.

rare vraag misschien

maar is er een mogelijkheid om de rupes machines met bv gewoon de pads te kopen?
ik heb redelijk wat producten en heb de bijhorende spullen niet nodig

mvg

Dominique
 
Dan koop je toch een Rupes STN kit. Machine 2 pads (groen/geel) en 2 flesjes polijstmiddel (groen/geel) van 250ml.
De witte pads/Polijsmiddel van Rupes vind ik wel een aanrader evenals bv de nieuwe LC HD pads.
 
ik zie enkel de deluxe kits met ondere andere schort en tas en dergelijke meer erbij...
zie nergens iets van stn kit...
 
Oww,

Ik dacht dat de uitspraak was:
Waar een wil is, ben ik weg....:-D

Even contact opnemen met CC of zij de std kit of een losse machine met alleen pads ook kunnen leveren, het prijsverschil van de std kit met de luxe kit is echter niet zo groot als je er 2 pads(wit+blauw) bij neemt.
 
Klopt maar als je zelf al meerdere pads hebt of je wil bv non Rupes pads gaan gebruiken kan de set intressant zijn.