• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SandeR-design

SandeR-design

Detailing rookie
10 mrt 2011
197
0
Goedemiddag

Ik ben sander, 23jaar, ik rij sinds 12 feb een volvo v70 T5 met R-design bumpers uit 2000 met een parelmoer blauwe lak die wel wat poetsaandacht kan gebruiken, zo wel exterieur als interieur als de motorruimte.

En ik heb een ford fiesta 1.6 sport uit 2010 een witte, daar zie je alles op, die moet ook nodig even een opfris beurtje krijgen. Ook heb ik nog een citroen saxo staan voor de verkoop
deze auto wil ik gaan gebruiken om te oefen met een machine.

Als iemand tips heeft, alles is welkom.

De einge poetservaring die ik nu heb is:
Bij de wasbox de auto wassen en beetje poetsen met turtle wax.
Maar nu wil ik wel een stapje verder, liefst met een excentrische machine om de volvo swirl en kras vrij te krijgen, het is een echte wasstraat auto helaas.
 
Welkom,

Geef de Turtle snel weg, nu neemt je omgeving je dat nog niet kwalijk ]d~^
En nu lekker lezen, bestellen en aan de slag ...

Hans
 
Welkom Sander, die Turtle weg doen en lekker gaan shoppen in de Carclean webshop. Veel lezen en zoeken in dit forum en vragen stellen, dan kom je een heel eind.

Veel plezier met de nieuwe hobby
 
Hey Sander.

Weer een bekende vanuit het Fordwereldje hier:party: :D :D

Welkom in de wondere wereld van de Detailverslaafde:party: :party:

En als je hulp nodig hebt , je bent altijd welkom hier;) .En kan je vertellen dat Volvo best een harde lak heeft.8o
 
heej iwan

alles goed

met rond kijke op de forum zag ik je naam al staan


ik heb alle hulp nodig die een beginent poetser kan gebruiken

er is zo veel te krijgen en er is zo veel keuze

ik moet maar is lang komen als je een auto te poetsen hebt
kan ik is kijken hoe jij dat doet

gr sander
 
Welkom en goede keuze auto´s. Heb zelf een Ford Fiesta 1.6 16V sport staan en ook een Volvo V70 (helaas geen T5 met R-looks). Er staan vele tips & trucs op het forum om van je wasstraat auto een detailauto te maken.