• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl Concepts

Zat ook nog even met een vraag.
Staat bij dat deze in gesloten verpakking maximaal 1 jaar behouden kunnen worden. Maar wat als je ze al eens hebt geopend? En staat er een productie of verval datum op de flessen? Want ik weet bevoordeeld anders toch niet hoe lang deze in de opslag hebben gestaan. Bedoel bij ons in de fabriek staan ook een deel producten soms tot 6 maand in de rekken. Voor ze naar de winkel vertrekken. Zonder productie of verval datum kan een product toch bv al 8 maand oud zijn, vooraleer ik dit in huis heb. En is het nog maar 4 maand te consumeren. Hoe kan je die regel van 1 jaar (houdbaarheid) als eindgebruiker na gaan. Mvg
 
Nou polijstmiddel bederft niet na een jaar hoor.. zolang je het vorstvrij bewaart hoef je jezelf daar niet druk over te maken.
 
Nou polijstmiddel bederft niet na een jaar hoor.. zolang je het vorstvrij bewaard hoed je jezelf daar niet druk over te maken.
Ok, dacht ik ook.
Maar omdat het bij hen zo aangegeven stond. Dacht ik vraag het toch maar even voor de zekerheid. Kan ik de 1 liter flessen aanschaffen. Thnx voor het antwoord. Mvg
 
Wat gebeurt er überhaupt met het polijstmiddel na enkele jaren? Behalve dat misschien de vloeistof verdampt en het middel misschien dikker en minder smeerbaar wordt?
 
Scholl S20 Black eindelijk in grote(re) verpakking verkrijgbaar.

Screenshot_20161212-183042.png