• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schuimende spray kop, spuitfles.

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Hallo mede forummers,

Ik zie regelmatig detailers spuitflessen gebruiken die het product meer laten schuimen tijdens het spuiten. Deze spuitflessen lijken een langere spuit hals te hebben.

In de carclean winkel kan ik echter zo'n spuit kop of complete spuitfles niet vinden.

Kan iemand mij helpen, zie ik het over het hoofd in de shop?

Groet,

Ferdy
 
https://www.Carclean.com/product/Kwazar/Mercury_Foaming_Nozzle_100_4210_40_0010_103738

Deze kun je op je Kwazar Mercury flessen draaien om ze om te toveren in een foamer!
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Ooh die heb ik inderdaad niet gezien, maar is eigenlijk toch net niet wat ik zoek.

Ik zoek echt een complete spuit kop ipv nozzle, die ik zo op mijn auto finesse of andere 1000ml fles kan schroeven.

De 1000ml mercury fles past niet mooi in mijn tas.
 
Daar kan ik je niet bij helpen... Ik weet wel dat er ook een 500ml Mercury is..
Ik ga dit topic ook even volgen!
 
Ja, ik heb de 500ml mercury, maar die foam spuitkop moet op een 1000ml fles komen haha.

Mercury flessen passen moeilijk in de tas, vanwege de brede onderkant.
 
Ja precies! Ik kan deze niet vinden in de carclean shop.

Capture.JPG


o_O

Dan maar even Googlen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Ik heb die Kwazar Foaming Nozzle. Het werkt wel. Maar verwacht geen dik pak foam wanneer je APC gebruikt ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Ik verwacht ook geen dik pak foam, ik verwacht gewoon een beetje schuim vorming zodat mijn wheel cleaner beter op de velg blijft zitten.
 
Valt wel mee hoor @Ferdy

Er zit een systeem in, iedere kist heeft z'n eigen inhoud, doeken, waxen, wassen&drogen, sprayflessen enz.

Ik heb een vermoeden in welke die zit, heb em namelijk pas geleden nog in m'n handen gehad.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy