• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Search]Niet heel ver terug kunnen zoeken?

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik wilde wat oude topics van mij zoeken, maar via de search kan ik ze niet meer vinden.
Als ik bij mijn profiel kijk en kies voor de 'gevolgde topics' dan zie ik het topic wel staan. Deze is niet aan te klikken.

Klopt dit? Het viel me laatst ook al op dat ik een topic uit 2009 niet meer kon vinden.
 
https://forum.Carclean.com/search?postedby=Binnetie

Ik kan tot aan 1e post terug zoeken en vinden van elk lid tot op heden
 
Oke maar zoek nu eens op stoel en gepost door mij. Dan vind je een paar posts terwijl ik toen een interesssepeiling deed voor detailstoeltjes. Is ook een post van een jaar terug ofzo.
 
Oude topics met recente reacties vind hij wel (topics uit 2008 bijvoorbeeld). Ik weet dat het eerst wel wilde, het is iets van de laatste tijd.
 
ik meende ergens gelezen/gehoord te hebben dat je posts ouder dan een half jaar ook niet meer aan kunt passen :cool: