• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Leon Top Sport (Diesel)

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Twee weken geleden de auto gedaan van een vriend van mij. Een Seat Leon Top Sport dieseltje. Fijne auto met een snelle motor. De eigenaar heeft hiervoor twee hele snelle renaults gehad (Clio 1.8 16v en een Clio RS) en die kregen elke week de nodig aandacht. Ook voor meetings van de Renault Tuning Club werd de auto altijd grondig gedaan.

Echter met deze diesel is het er iets bij in geschoten. Tijd voor een grote schoonmaak dus...
Deze auto zal voortaan weer de nodige aandacht krijgen. Mijn poetscursus heeft zijn effect gehad. Er is gelijk een bestelling geplaatst bij Carclean...

De velgen bleken na behandeling niet meer te redden. Deze moeten opnieuw gecoat worden.

Gebruikte producten:
Poorboys SSR1, en 2,5
Poorboys Trimrestorer
Poorboys Spray and Rise
Poorboys Blackhole
Meguairs Last Touch en Klei
Bosch Excenter en Pads van LC
Smartwax
De nodige doeken enz...


Maar goed de foto's..

IMG_8191.jpg


IMG_8192.jpg


IMG_8193.jpg


IMG_8194.jpg


IMG_8195.jpg


IMG_8196.jpg


IMG_8197.jpg


IMG_8198.jpg


IMG_8200.jpg


IMG_8201.jpg



Eindresultaat!!!

IMG_8203.jpg


IMG_8206.jpg


IMG_8207.jpg


IMG_8209.jpg


IMG_8216.jpg


IMG_8218.jpg


IMG_8219.jpg


IMG_8221.jpg


Bedankt voor het lezen...
 
Snitser zei:
mooi weer sietze,.weer een glimmende seat in onze mooie hoofdstad!

Jazekerrrr.... En more to come! :party:
Ik zou nu wel elk weekend twee auto's kunnen behandelen. Alleen moet ik ook even om mijn privé leven denken.
Anders heb ik straks heel veel tijd over :-"
 
Wat zal de uitstraling van die auto veranderen, wanneer de velgen gedaan zijn zeg!

Mooie klus. Mooi resultaat.