• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Show Off] Nissan Qashqai

Bij een swirlvrije auto heb je het niet nodig, dan voldoet de Finale wel. Maar mocht je toch ooit is ergens een kras krijgen dan is het altijd fijn om een iets sterker product in huis te hebben dan alleen de Finale:ja

Na het polijsten spoel ik de auto altijd even af om de stof van het polijsten weg te spoelen dan droog ik hem en ga ik de gehele auto ontvetten voordat ik met de glaze begin
 
Fouke zei:
Hier ben ik dus erg benieuwd naar! In het lijstje van hardheid van de lakken staat NISSAN bij de zachte. Heeft de Qashqai een harde lak?
De lak is ja hoe moet ik t zeggen. Apart ene keer dacht ik wat een zachte lak. Maar sommige panelen waren juist weer wat harder. Over het algemeen een hard/zachte lak:D

bzguy zei:
Opa zal tevreden zijn met zo'n kleinzoon & met het resultaat :)
Opa was er zéér blij mee, en hij ging het gelijk bij de plaatselijke hangjeud @ MC Donalds showen:-b :-b w^^w

DB9 zei:
Schitterend resultaat. Ben inderdaad ook benieuwd of de bh een toegevoegde waarde heeft gehad.
Ik vind van wel. De blackhole heeft goed gepakt op deze lak. Vond hem goed vullen. De glans was ook (jammer dat ik geen 50/50 heb gemaakt) enorm.

Bartjebart zei:
Haha, die auto is blijkbaar gekocht bij de man van een nicht van me :-b

Op die eerste foto van de achterkant leek de auto er wel erg goed uit te zien trouwens. Maar vanuit andere hoeken toch duidelijk swirls te zien. Mooi resultaat gehaald:)^
Dat kan heel goed. Hij is in Arnhem gekocht bij Bochane
 
Oh oh, ik zie bijzonder veel kunststof trims en geen tape. Ik hoop inderdaad dat je geen spijt daarvan gaat krijgen, want mij zou het niet lukken om tot de rand te gaan, zonder die trims te raken met polijstmiddel.

Verder en prachtig resultaat. Eerbied voor ouderdom. Klasse!

Edit: Leuk voor MK-US dat zijn schema er ook weer bij is.

@MK-US
Dient er nog aan jou betaald te worden voor het gebruik van jouw schema??
 
Aficior zei:
Oh oh, ik zie bijzonder veel kunststof trims en geen tape. Ik hoop inderdaad dat je geen spijt daarvan gaat krijgen, want mij zou het niet lukken om tot de rand te gaan, zonder die trims te raken met polijstmiddel.

Verder en prachtig resultaat. Eerbied voor ouderdom. Klasse!

Edit: Leuk voor MK-US dat zijn schema er ook weer bij is.

@MK-US
Dient er nog aan jou betaald te worden voor het gebruik van jouw schema??

Dat schema zit idd aan de binnenkant van mijn opbergbox waar de pads inzitten :party:
 
tja.. een dagje vrijaf kan toch ook leuk worden zo,niet??
in ieder geval een reuze-resultaat:cool: :cool: ,je kan er donder op zeggen dat opa nu wel vaker langskomt..........:D
groeten danny
 
Schitterend..........maar.... twee hits met Mezzo op Oranje en dan op deze jonge lak ? Het zij zo.................er is iig afgebouwd ! Prachtig gedaan,veel reflecties met zwart
Oh, sorry, ik zie dat de tweede hit met wit was, ok.......
Nogmaals petje af........