• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Simmke: de collectie

Vraagje over shampoo :)

Ik lees dat tijdens de SSS de super slick&wax stevig in de aanbieding is.
Ik gebruik nu de super slick&suds, waar ik erg tevreden over ben. Na een wasbeurt ga ik er daarna nog even met PB QD+ overheen.

* Is het de moeite om over te stappen naar SS&wax?
* Zal dit dan de standtijd van mijn collinite 845 ook ten goede komen
* Is de stap met QD+ dan nog nodig/nuttig? Of is het dan beter om voor s&w te kiezen als laatste stap?

Het gaat me vooral om behoud/onderhoud van de wax tijdens de normale wasbeurten.
 
Ik heb het zelf niet in huis, maar ik ga ervan uit dat het net als andere shampoos met wax werkt, en dus je bestaande waxlaag een boost geeft en er geen waxlaag aanwezig is zal hij ongeveer even lang stand houden als een krasstraat hotwax
Lijkt mij geen probleem om daarna QD+wax te gebruiken.
S&W kan natuurlijk ook altijd, maar een spray wax geeft altijd zo'n mooie beading bij de eerste regenbui, dus zou ik die eerder pakken.
 
Deze collectie klopt al heeeeel lang niet meer... in de tussentijd flink uitgebreid en nieuwe producten geprobeerd.
Binnenkort maar weer eens foto's maken en een volledige lijst opstellen (gewoon voor de lol)

Vandaag uiteraard ook een SSS bestelling gedaan, voornamelijk Monello en een aantal dag aanbiedingen. Die 2 artikels die niet in het timeslot vallen ga ik dan ook geen tweede bestelling voor doen!

Vandaag besteld:

Monello
Faro
Finale 250mL
5,5" woolpad
6" orange kompressor pad
4" pads geel, oranje, wit
quattro pennelli borstelsetje
3-pack lege 250mL sprayflessen
Cristallino bundel
Disco rosso applicator

Collinite
Paste wax no. 915

Scholl
S3 gold 250g

Poorboy's World
APC+D 948mL

Mothers
Tire brush