• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Slijpgraad van pads

Hey Nickkenny,

  • Pad Nr. 1 Restore: Een oranje pad met een net-structuur met hoge densiteit zorgt voor het zware werk. Hiermee wordt de lak gerestoreerd door het afbreken van de ruwe schuurkorrels.
  • Pad Nr. 2 Polish: Een gele pad met een open cel structuur voor het verwijderen van krassen en oxidatie. Door de specifieke samenstelling blijft de polish langer te gebruiken.
  • Pad Nr. 3 Refine: Een rode zachte pad met open cel structuur zorgt voor de hoogglans. Het verfijnen van het resultaat met een ultra-fijn polijstmiddel of een glaze zorgt voor de ultieme glans en reflectie.


Persoonlijk ken ik de AF pads niet, maar de Monello's wel. Als ik de 3 bovenstaande stappen zo eens lees, dan denk ik dat de Witte Foam pad van Monello inderdaad in de buurt komt van de AF Nr.3 pad, maar dat deze een soort van finishing pad is. Een pad waarmee je glaze/wax/etc. aanbrengt en dat doe je bij Monello met de zwarte of rode Finishing Pad zonder cuttingfactor.



Greetz
 
Stilte forum. De NS was nogal heftig geschokt dat er veel mensen geluid maakten in de stilte coupe's dus bij deze ook een stilte topic in het forum.

Kan het niet laten.... STILTE!!!!