• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Smeltende klei

ga van het weekend dan testen
wil toch denk ik weer een 33/33/33 maken op mn motorkap
fusso coat vs collinite 845 vs ddj hard candy

standtijd kan ik wel al raden wie er wint maar wil verschil in beading en sheeting en miss wel beetje glans zien

komt in de projecten denk ik
 
Ik heb sinds gister de Monello - Dolce Verde klei set geprobeerd, en het werkt super!
 
Dan moet je de supernatural eens proberen! Die werkt nog veel fijner. Ik vind de dolce erg hard, de supernatural is ook veel plakkeriger en lijkt meer vervuiling op te nemen!

Ik heb vandaag ook de dolce weer gebruikt, ik vind het niet geweldig.
 
Een zachte klei zal niet altijd stug genoeg zijn om hardnekkige vervuiling weg te halen.

Zo heb ik recent een auto gekleid met Dolce Verde die ik per ongeluk in de zon had laten staan. (In het doosje, stond in eerste instantie in de schaduw. Maar de zon draaide tijdens alle voorgaande stappen en dus stond hij nét in de zon)

Hardnekkige spikkels op de lak, achter de wielen / op de dorpels / onderzijde deuren / etc. kreeg ik moeilijk weg door de zachte klei. Toen ik de klei afkoelde in koud water en hij zijn normale hardheid weer had, ging het een stuk sneller en trok hem niet meer kapot.

Ooh, en de hardnekkige birdsh*t kreeg ik net wat beter weg.



Greetz