• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Splinternieuwe DAP500 probleem

Nick-S40

Detailing rookie
25 feb 2011
24
0
Beste Enthousiastelingen ;)

Ik heb mij net netjes voorgesteld ,^^
daar kunnen jullie zien dat ik een mooi setje met detail spullen heb besteld.
dit is afgelopen week binnengekomen. heb de DAP500 vandaag uitgepakt
en ben aan de slag gegaan.

Echter. terwijl ik bezig was, veranderde het geluid van de DAP en blijft de excenter met de backingplate stil staan :weetniet
de machine, dus de elektro motor draait wel gewoon naar behoren.:ja

Ik kan er zo 1,2,3, niet over vinden in de BERGEN info op dit forum, waarvoor álle lof!!:)^

Weet iemand hier meer over? is dit zelf op te lossen of zal dit vervangen moeten worden.
kan me namelijk niet voorstellen dat een splinternieuw apparaat nu al de geis geeft. :no

Bedankt alvast !! :-b

Greetz. Nick
 
als ik het goed begrijp, gebeurt er dus niks, behalve dat de motor draait?
dat gewichtje achter de backingplate draait dus ook niet?

zo nee, dan is de bout tussen de as van de backingplate en de motor los.
ik had het zelfde :confused:

even carclean contacteren, en dan losse zijn het perfect op!

daarna nooit meer problemen gehad met me dap500 :)
 
je bent hier nieuw, en je gaat al direct kennis mogen maken met de super service van CC...
even een mailtje ef telefoontje en ze helpen je graag verder(weet ik uit ervaring)
aan elk nieuw apparaat kan een kleine constructie fout zijn, dus ik hoop dat je cc hier niet op afrekend, al de rest(lees het forum ff door) zijn ze SUPER :party:

veel succes met detailen, en foto's hier plaatsen uiteraard :party:
 
Ik verwacht dat de aandrijving ergens is onderbroken, stuur hem naar ons retour met klachtomschrijving en afzender, je bankrekeningnummer (voor vergoeding verzendkosten) en we proberen de machine binnen 2 werkdagen weer aan je te retourneren.
 
+1, waarbij ik graag de kanttekening wil plaatsen waarom dit via het forum gevraagd wordt en niet gewoon via mail of telefoon aan Carclean.com, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik geen correct antwoord heb gehad van Bert, Tim, Dennis of Dana........en daar is geen forum voor nodig...
 
Lexusfreak zei:
+1, waarbij ik graag de kanttekening wil plaatsen waarom dit via het forum gevraagd wordt en niet gewoon via mail of telefoon aan Carclean.com, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik geen correct antwoord heb gehad van Bert, Tim, Dennis of Dana........en daar is geen forum voor nodig...

Hey allemaal.

Ik heb voordat ik dit topic heb geopend eerst een mailtje naar carclean gestuurd en het verhaal uitgelegd.
misschien dat de mensen met ervaring hier meer over weten en het misschien zelf op te lossen is. vragen mag toch=-o daar is een forum volgens mij voor...

mijn vertrouwen in Carclean.com is natuurlijk niet geschaad. als techneut weet maar al te goed dat er altijd enige foutjes in nieuw spul kunnen zitten...
ik heb op mijn mail nog geen reactie...

Tim, Bedankt voor je toelichting!! Ik volg je advies op en zal het terug sturen met uitleg erbij. of zal ik voor de zekerheid maandag nog even bellen?
Super dat het zo opgelost wordt :)^ :)^

Bedankt allemaal voor de goede zorgen,^^
 
Centoquarantasette zei:
The Master of Bling solves anything
laat die dan het belgische BHV dossier is oplossen he, of mss een regeringske vormen? zou nog goekomen ook, iedereen in ne shiny bling bling car op regeringstoestanden ]d~^

weeral blij te lezen da cc WEERAL hun handen uit de mouwen steekt voor een probleem,(en dit zonder lastig te doen of ook maar te doen alsof het een probleem is..... gewoon GESCHIFTE service!!!!)

+1 voor de hele crew!!!!!!!!!!!!
 
Woehoe!

De DAP is weer binnen en doet het weer als vanouds:)^
Kan niet anders zeggen als dat carclean het super voor elkaar heeft!
snelle service en duidelijke praat:)^ Bedankt CC Team!
we kunnen weer aan de slag:party:

PROBLEM SOLVED AND TERMINATED:party: :ja