• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sprayflessen

Ik bewaar zelf altijd de spray koppen van lege flessen van ander spul. Die gebruik ik op flessen van de Group Buy.
 
Wouter B zei:
Ik wou er 50 van 500ml aanschaffen, heb een offerte gevraagd en 25 kosten 36 euro en 50 stuks kost 49 euro.

Heb er genoeg over dan dus stuur me maar een PM als je meer wil weten ;)

Mag ik vragen waar je deze aangevraagd hebt? Nipak?
 
Sorry dat ik je topic kom vervuilen ....

Maar heb gister de iron-X besteld 1000 ml ....

maar zit dus geen spraykop bij .... welke passen daarop?
 
Volgens mij past er geen sprayer uit het c.c. assortiment op een 1000ml fles Iron-X.

De hals is vele malen breder.

Gewoon de Iron-X overgieten in een andere fles met een passende spraykop
 
Als er weer een groupbuy komt met de flessen en sprayers dan houd ik me zeer aanbevolen! Wil er zeker minimaal 10 a 15 setjes bij hebben....

Ter info, het ging om deze: https://forum.Carclean.com/cc_postst9628/Groupbuy-2011-flessen-en-sprayers.aspx
 
johnwoo zei:
Als er weer een groupbuy komt met de flessen en sprayers dan houd ik me zeer aanbevolen! Wil er zeker minimaal 10 a 15 setjes bij hebben....

Ter info, het ging om deze: https://forum.Carclean.com/cc_postst9628/Groupbuy-2011-flessen-en-sprayers.aspx


idem zou er ook moeten hebben
 
Ik was laatst bij de Action en daar verkopen ze ook los sprayflessen voor iets van € 0,70 per stuk. Ze zijn met maataanduiding en gaat max 1000 ml in. Dus weet niet of dat toevallig wat is?
 
MoRz zei:
Ik was laatst bij de Action en daar verkopen ze ook los sprayflessen voor iets van € 0,70 per stuk. Ze zijn met maataanduiding en gaat max 1000 ml in. Dus weet niet of dat toevallig wat is?

We zijn toevallig vandaag bij de action geweest en heb er 2 meegenomen. Heb er nu APC in zitten. ze lekkn niet tot nu toe dus dat valt weer mee. Heb wel de standaard sprayers van poorboys betseld. Hoop dat die erop passen dan weet ik waar ik voordelig flessen met maat aanduiding kan kopen.
 
Dan is dat ook een mooi voordelige oplossing voor de flessen. Veel goedkoper zijn ze niet te vinden denk ik.