• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stalker meldt zich......!

DarthVader

Detailing addict
8 nov 2016
148
70
51
Hallo CarClean verslaafden! :innocent:

Langs deze weg wil ik me ook even melden bij jullie.
Ben al een tijd lang stiekem met jullie aan het meelezen en vaak over jullie schouder aan het meekijken hoe jullie deze geweldige hobby koesteren. (Dus als je het gevoel had dat er iemand in de buurt was.....da was ik...! o_O

Ik kom onder de rook van Nijmegen vandaan, ben 44 jaar en mijn vrouw en ik hebben allebei een Alfa (159 & mito)
Nu willlen we de 159 in de verkoop doen, maar deze zag er (altijd behoorlijk gekoesterd) na een behoorlijke periode door gebrek aan tijd, niet meer uit.

Contact met CC gehad en deze hebben samen met mij een beginners pakket samengesteld en opgestuurd....wat een verschil, de auto oogt gewoon nieuw!

Dus deze kan met een gerust hart op Marktplaats.

Maar nu dus bevangen door het detailvierus en kan niet meer stoppen.....dus mijn collectie wordt ook steeds grootser.:worried:

Nu wil ik bv ook een polijstmachine aanschaffen....wil dan kiezen tussen een Rupes of Flex.
Maar na het lezen van jullie bevindingen over de verschillende merken kon ik nog geen directe keuze maken. CC gebeld en ook hun hebben zoiets van "kom langs en voel wat je het fijnst vindt" Dus binnenkort maar een keer die kant oprijden! (Zal mijn rekening geen goed doen :cold_sweat:)

Dus ik lees nog veel mee en hoop ook ooit tips te kunnen geven..!

groeten Quint
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
@Kees-sw Klopt...ik denk dat een bezoekje aan CC ook het beste is. Hun kunnen dan het beste advies geven en ik kan daar ter plekken ervaren wat de beste machine zou zijn.

Ben sowieso veel aan het inlezen, kom hel wat termen tegen die voor mij geheel nieuw zijn.
En ook qua gebruik van de producten, ik kan soms door de bomen het bos echt niet meer zien :eyes:
Maar dat komt met behulp van het forum helemaal goed :)
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw