• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

steenslag met duik in hersteling maar kleur verschil bovenkant

rd88

Detailing rookie
11 sep 2016
18
15
35
Hallo ,
Ik heb over paar weken een steenslag gehaat maar die is herstelt in de carrosserie bij mijn dealer
maar vandaag mijn auto gewassen en ik zie beetje kleur verschil boven kant van mijn auto
hier op de foto

zie jullie het verschil wat kan dat zijn

29064220160911100355.jpg
 
Hey hallo,

Eerlijk gezegd moest ik even ontcijferen wat je allemaal zei. :p

Je hebt steenslag laten opknappen bij een bedrijf en later waste je de auto en zag wat kleurverschil op het dak.

Ik kan het niet goed inschatten via de foto. Heb je al dingen geprobeerd om de witte waas weg te krijgen?


Greetz
 
ik ben terug gegaan bij mijn dealer en als ik ok nu
het was gewoon het kleur verschil door dat ze een oude vernis had gebruikt en nie de nieuwe vernis
 
Ik denk dat dat de plek is waar er uitgespoten is op de dakstijl zo te zien. Of de uitspuitzone is te snel na het spuiten uitgepoetst. Of de spuiter heeft een verkeerde verdunning in de blanke lak gebruikt voor het uitspuiten. Maar als het inmiddels opgelost is is dat mooi!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk