• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stimpy's collectie

stimpy68

Detailing guru
5 mei 2008
4.480
115
55
Nou ik kon ook natuurlijk niet achterblijven, hier een paar foto's van mijn collectie, De doeken en pads e.d. heb ik niet uitgestald, die zitten in de boxen die je ziet op de foto's

100_0570.jpg

100_0571.jpg

100_0572.jpg

100_0573.jpg



Niet zo uitgebreid als die van Dibbuz (ik kan mij wat beter beheersen ,^^ ), maar het is een redelijke collectie geworden, niet alles staat er op, een gritt guard, Heavy Duty Foam Gun en wat kleine zaken die ik zo snel even niet kon vinden.
En als je denkt, 2 rotary's, ja klopt, die achter de AEG is een goedkope, leuk om te beginnen of voor spotrepair maar om een hele auto te doen nee, hij mag overigens van eigenaar verwisselen :-"
De koffer van AEG bevat de AEG 460EXE Excenter.
 
Het is inderdaad een omvangrijke (Meg's) collectie.

Je hebt wel de nodige machines ook. Rechts van de G-220, zijn dat rotary's? De machine links van de G-220, waarvoor gebruik je die?
 
Er komen langzaam aan steeds meer non-Meg's producten bij, maar wil eerst opmaken wat ik heb (duurt ff ben ik bang :confused: )
De linkse machine is de Meguiar's Cordless Polisher, althans dit is de Ferm, is precies hetzelfde, maar 150,- euro goedkoper :)^ Worden niet meer verkocht, is ook alleen handig voor het waxen van een auto, verder niet, al doet de naam anders vermoeden.

Het zijn inderdaad rotary's, de achterste mag/gaat weg :ja
 
Zie dat ik nog even kan doorgaan met verzamelen

Waarvoor zijn die "Laserguns" (iets met UV?) ??:weetniet
 
Dat zijn Brinkmann Dual Xenon zaklampen, er zitten 2 kleine xenon gas gevulde lampjes in, geven een aardige bak licht. Op het amerikaanse Meguiar's forum worden deze zaklampen ook wel "swirlfinders" genoemd. Handig als je binnen staat of als er geen zon is. Zijn niet in Europa te koop, deze komen uit de US (110 Volt).

Hier een idee van wat je zichtbaar kunt maken met de brinkmann:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Uit het 350Z topic van Dibbuz:

nissan12.jpg
 
Mooie collectie, jullie zijn echt zuinig met de spulletjes zelf ook! Bij mij staat het in een doos in de schuur. (twijfel wel of ik m'n make-up niet naar de schuur moet doen en de poetsspullen in m'n kaptafel hoor)
Die lamp is wel killing zeg, handig!
 
ladybug zei:
Mooie collectie, jullie zijn echt zuinig met de spulletjes zelf ook! Bij mij staat het in een doos in de schuur. (twijfel wel of ik m'n make-up niet naar de schuur moet doen en de poetsspullen in m'n kaptafel hoor)
Die lamp is wel killing zeg, handig!

Ik ben voor! :D
 
Ik vind het een hele mooie set.
En inderdaad, maak eerst lekker op wat je hebt.
Of vul af en toe wat dingetjes aan met andere producten. Maar om nou ineens een switch te maken zou jammer zijn.

Joost
 
Ik zal sowieso niet een switch maken naar 1 merk, maar gewoon het product pakken van een merk wat mij goed bevalt, zo zal de M83 vervangen worden door de SSR 2.5 van PoorBoys.
Zoals de Detail guru Mike Philips van Meguiar's Online zegt: Find a product you like and use it often ;)
 
Jaaaaa ! :party: Ik zou er in staan met de rest van de leden van het Meguiar's promo team... helaas... we staan er niet in. :sob:
Nu begrijpen de meeste denk ik ook waarom ik zoveel Meguiar's spulletjes heb :-"
 
Very nice Adrie, maar vergeleken met mij, close but no sigar! :p :party: