• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stofje in de lak na opnieuw spuiten bumper.

Polo444

Detailing addict
5 apr 2015
144
65
Beste forumleden,

Ik heb pas mijn achterbumper laten spuiten. Alleen er is een stofje ingezakt in de lak als je met je vinger erover heen gaat voel je het niet. Het is gewoon glad. Heeft iemand tips om hier wat mee te gaan doen? Of kan je beter niks er aan doen.

Want de spuiter zelf zegt dat hij er niks meer mee kan doen..:(
 
Uitschuren (met het risico dat je door de lak gaat) is waarschijnlijk de enige optie. Waarschijnlijk wil de spuiter dit risico niet lopen...
 
Meermaals opschuren met korrel 2500. Is prima te doen, niet te bang zijn.
Wel suf dat de spuiter dit niet wil doen.
 
Wel een beetje opletten met dit soort adviezen aangezien niemand voor jou de spuitbeurt opnieuw gaat betalen als het mis gaat.
Als je hem niet voelt dan zit deze waarschijnlijk diep in de blanke lak of zelfs in de kleur. Het is dus helemaal niet zomaar te doen zonder risico.
 
Heb je een bon? Zo ja, dan is het toch zeker zijn probleem? Ligt er natuurlijk ook wel aan hoe erg en groot het is en waar het zit...
 
Het is heel klein en je moet er echt voor gaan zitten om het te zien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Spuiters nemen het helaas niet altijd even nauw. Net zo lang terug gaan tot jij tevreden bent.

Je kunt uiteraard zelf het plekje lichtjes opschuren. Maar zou toch eerst de spuiter zo ver krijgen dit te doen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
 
Plaats eens een foto....

Lakschaaf, wetsanden en polijsten...

Opgespoten bumper heb je met een goede UHS lak wel iets marge. Ik ben wel benieuwd van een professioneel oogpunt.

Waar woont je huis?
 
Bij verschillende schade herstel bedrijven geweest. En ze zeggen allemaal dat ze er niks mee kunnen alleen opnieuw spuiten.
Het is een pluisje wat in de lak zit onder de lak zeggen ze...




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk