• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru wagenpark, oeps ook een Audi.

Eddie

Detailing rookie
24 aug 2016
3
15
52
Hensbroek
Vandaag dan toch maar lid geworden op het forum na een paar weken de FB pagina gevolgd te hebben,

Mijn naam is Eddie Reijners, autoliefhebber, op dit moment staan er 3 voor de deur,

Audi TT Quattro 8N cabrio, Subaru WRX, Subaru Forester en de vierde is opkomst.
Deze auto's proberen we natuurlijk in top conditie te houden, zowel motorisch/mechanisch als ook de looks.

Ik weet zeker dat door dit forum er nog veel verbeterd gaat worden aan de looks van de auto's.




hier de auto's

De TT mankeert van alles aan, alleen de lak is perfect, zilver metallic, dus zonnetje buiten, kapje naar beneden(handmatig) en rijden met die bak.
IMG_6620_zpswiy3rxfy.jpg


De WRX is iets wat ge-tuned en rijd heerlijk met de AWD, hij heeft een zwarte lak met blauwe metallic gloed. Hebben al een paar mooie ritten in Duitsland en België gemaakt.
IMG_7340_zpslgjwaxb3.jpg



De Forester is de dagelijkse auto en zit dan ook altijd onder de bagger, maar krijgt elke week een wasbeurt, met de twee emmer methode en de juiste wasmitt.
IMG_7024_zpspgdykiav.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Welkom op het forum Eddie. Ook ervaring met machinaal polijsten of dat nog niet? Zo niet dat zal dat door het forum snel veranderen

Veel plezier alvast met het drukke wagen park. Heb al moeite met twee auto's wekelijks wassen en regelmatig waxen.
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Welkom op het forum!

Leuke auto's man! Ik hoop voor jou dat deze hobby genoeg tijd inneemt, want als je eenmaal het Detailing-Virus te pakken hebt, ben je aan de beurt! :p


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Eddie
Welkom op het forum Eddie. Ook ervaring met machinaal polijsten of dat nog niet? Zo niet dat zal dat door het forum snel veranderen

Veel plezier alvast met het drukke wagen park. Heb al moeite met twee auto's wekelijks wassen en regelmatig waxen.

Nee we doen alles nog met de hand, een van de redenen is ook informatie over machinaal polijsten en verdere afwerkingen.
Subaru lak is erg zacht met de hand is het wel te doen in een schema van 4 weekenden, heb ik een weekend vrij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Welkom, Eddie

Ik vind Subaru's echt wagens voor liefhebbers. Heb er nooit mee gereden, maar iedereen die er een heeft, is er blijkbaar enthousiast over.
Veel plezier met het detailen!

Met vriendelijke groeten, Alex


Bedankt Alex, tja dat klopt wel een beetje, Subaru is iets aparts, mijn vrouw wilde niet in zo een schoenendoos rijden en verklaarde me voor gek dat ik de forester had gekocht, hiervoor een Audi A5, maar nu ze er in rijd wil ze ook niets anders. En het is eigenlijk niet echt uit te leggen waarom. Misschien een keer op een detailing meeting neem ik de forester wel, dan kan je hem een keer proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom, Eddie

Ik vind Subaru's echt wagens voor liefhebbers. Heb er nooit mee gereden, maar iedereen die er een heeft, is er blijkbaar enthousiast over.
Veel plezier met het detailen!

Met vriendelijke groeten, Alex

idd, heb de mijne al 16jaar nu :)
 
  • Leuk
Reactions: Eddie