• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2023

Toevallig heb ik een aantal weken geleden aan Carclean gevraagd of de Summer detail day dit jaar nog door ging.
En dat gaat helaas niet door...
De exacte reden weet ik niet helemaal meer. Maar kwam erop neer dat bijvoorbeeld de grote tent huren, niet meer mogelijk was en alle andere kosten te duur zijn geworden om zo'n dag te runnen.
 
  • Verdrietig
Reactions: Nick Bakker
Het klopt, de dag gaat niet door. Naast dat wij het niet voor elkaar kregen met de personele bezetting, bleek het budgettair ook niet haalbaar te zijn. De twee tenten die bij nodig hebben om het evenement weersbestendig te maken, waren ongeveer verdubbeld in prijs. Alleen de opbouw van twee grote lege tenten zou iets van € 11.000 gekost moeten hebben.

We hadden er veel zin in, maar ik weet tegelijkertijd niet of we het ooit nog op deze manier kunnen organiseren.
 
Super summer sale dan maar? :D

200.gif
 
Het klopt, de dag gaat niet door. Naast dat wij het niet voor elkaar kregen met de personele bezetting, bleek het budgettair ook niet haalbaar te zijn. De twee tenten die bij nodig hebben om het evenement weersbestendig te maken, waren ongeveer verdubbeld in prijs. Alleen de opbouw van twee grote lege tenten zou iets van € 11.000 gekost moeten hebben.

We hadden er veel zin in, maar ik weet tegelijkertijd niet of we het ooit nog op deze manier kunnen organiseren.
Kunnen leveranciers dan niet een steentje bijdragen? Ik bedoel zij staan er dan ook…
 
Heel erg jammer dat het dit jaar niet door kan gaan. 2017 was echt leuk met de Summer Detail Day. Met vele leuke activiteiten en veel merken die goed vertegenwoordigd waren . En bij elke bestelling kreeg je een sample of een pad of doek . Daarnaast waren op die dag leuke aanbiedingen.