• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
s224634045212851669_p3_i2_w521.jpe


Op zaterdag 3 september 2016 houden we de Summer Super Sale!

Deze dag zal in het teken staan van spectaculaire aanbiedingen die zowel online als bij ons in de showroom geldig zullen zijn. Inschrijven voor deze dag is niet nodig.

Het programma en de aanbiedingen worden later bekend gemaakt.

De Summer Super Sale zal dit jaar in plaats komen van de Summer Detail Day. In 2017 zullen wij weer de Summer Detail Day organiseren!
 
Vandaag ben ik jarig. Ik heb aan de meeste kadobonnen gevraagd. Zijn deze ook geldig tijdens de sss?
 
Ahh jammer, heb net die dag een workshop auto fotografie...
Misschien dan maar een verlanglijstje klaarzetten en laten bestellen door iemand anders
 
Vandaag ben ik jarig. Ik heb aan de meeste kadobonnen gevraagd. Zijn deze ook geldig tijdens de sss?
Ik moet dat nog bekijken, maar vorige jaren niet geldig geweest. Omdat het de doorstroming flink kan beperken. Maar misschien lukt het dit jaar wel.

Online zijn de bonnen in ieder geval geldig.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Ik moet dat nog bekijken, maar vorige jaren niet geldig geweest. Omdat het de doorstroming flink kan beperken. Maar misschien lukt het dit jaar wel.

Online zijn de bonnen in ieder geval geldig.

Zal wel behoorlijk jammer zijn. Als ik online bestel moet die doorstroming toch wel meevallen of zie ik dat verkeerd?
 
Ik denk dat Tim het off-line bestellen bedoelt (als je zelf in de rij moet staan). Dan kost verwerken van die bonnen meer tijd dan cash of pinnen.