• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Super collectie

Toch een kleine update vd Action...
4 MV dweilen erbij, Een MV ramendoek en een MV velgendoek...
De Dunlop velgenrager zuigt veel water en remstof op, schoonmaken en drogen kost veel tijd...
Aan de andere kant is hij wel super-handig om achter de spaken te komen...
 
image.jpeg

Zeer zachte (wollen?) WHS, ga er 1 dit weekend proberen.
Al het met wassen niks is, dan lijkt het me een mooie voor het interieur.

Verder plannen dit weekend: Verlanglijstje CC even compleet maken.
 
Bovenstaande niet gebruikt als washandschoen... vind de vezels te kort hiervoor... Leuk ding voor het interieur dus:cool:

image.jpeg
Leuke wollen WHS gescoord...
Ziet er goed uit :innocent:
Nu even wachten op beter weer :D
 
image.jpeg

Zo eindelijk t maatbekertje niet vergeten. Vrouw blij gemaakt met een nieuwe fles ramenlapspul, Monello om de prijs op te krikken... en een 2e fles 845 voor een maat.

Geen Dap bestelt... realiseerde me dat ik enkel een paar zeer lichte swirls heb... en dat met de hand poetsen vind ik niet erg... enkel tijdrovend.
 
image.jpeg
Emmer update :cool:
Zal fijn wassen zijn met m'n nieuwe Yeti...
Gelijk een APC erbij gedaan om de 4maanden oude waxlaag te strippen...
Oftewel klaar voor Collinite 845:innocent:

Mis eigenlijk nog een glaze... Volgende ronde weer.

Zit alleen te denken wat ik met mijn NXT liquid wax en GoldClass paste wax ga doen:D

Zal verder alleen nog maar lezen hier...
Zoals 90% dat al doet;)
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar die Mother's car wash om de ramen te lappen, en de apc om wax te strippen?:scream:
Beter om de shampoo voor je wagen te gebruiken om 'm te wassen, een scheutje apc door het ramenlap-water en een wax strip je met een cleaner (pure cleaner zoals PBWorld prof.polish of polijsten: in polijstpasta zitten ook cleaners).
 
  • Leuk
Reactions: Super055