• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

super resin polish nog nodig na ssr2.5 en ssr 1?

crae

Detailing rookie
12 mei 2010
31
0
hall allemaal, ik heb vraagje over auto polish:) ik wil mijn auto behandelen met de dap500 en de producten van poorboys, ssr2.5 en dan ssr1, maarnu heb ik ook nog super resin polish van autoglym gekregen en nu was mijn vraag: is het nodig of heeft het eigelijk nut dit nog te gebruiken na de ssr2.5 en ssr1? alvast bedankt!! grtjs
 
Allereerst welkom! De SRP bevat veel fillers. Een mooier resultaat krijg je als je na de SSR1 afwerkt met een product als Professional Polish (net als de SSR van Poorboys) en daarna de lak voedt met bijvoorbeeld Black Hole of White Diamond. Een alternatief na de SSR1 is de Lime Prime (Lite) van Dodo Juice.
 
Euhhhhh Martin,

De Professional Poliosh is niet helemaal hetzelfde als een SSR produkt omdat er geen schuurkorrel is zit.
Het is een chemisch polijstmiddel. ;)

De SRP is een beetje van alles en nog wat: cleaner, polish en wax, dus nabewerken met BH, WD of DJ LPL is in mijn ogen overbodig.

Kortom, gewoon lekker gebruiken die SRP. Ik heb het ook wel eens gebruikt, niets mis mee :)^
 
@Patrick, volgens mij heb ik ook niet gezegd dat de Prof Polish hetzelfde is als de SSR-serie. Ik heb ze beide en ken het verschil. Ik heb alleen aangegeven dat je waarschijnlijk een mooier resultaat krijgt als de na de SSR1 de Prof Polish gebruikt en dan een voedend product. ;)
 
hey ok bedankt voor de reacties! dus als ik het goed begrijp is het goed omde srp te gebruiken als laatste voor de wax er op te brengen...thanks!!