• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sven says hi!

Lappy zei:
Brute bak!!

Welke poetsspoelen gebruik jij vooral voor je zwarte lak?

Gracias... :cool:

Ik gebruik de HD Foamkit en Meg's Gold Class Shampoo om te wassen, Miracle Dryer om te drogen, en om te poetsen de Quik Clay, Deep Crystal 1&2, Gold Class wax, en als laatste nog een laagje Pete's 53 voor de extra 'wetlook' glans.

Meg's Endurance Gel voor de banden en WheelWax voor de velgen...

Interieur wordt ook grotendeels met Meguiar's gedaan. Quik Interior Detailer, Gold Class voor het leer... etc. ;)
 
Sven S8 zei:
Lappy zei:
Brute bak!!

Welke poetsspoelen gebruik jij vooral voor je zwarte lak?

Gracias... :cool:

Ik gebruik de HD Foamkit en Meg's Gold Class Shampoo om te wassen, Miracle Dryer om te drogen, en om te poetsen de Quik Clay, Deep Crystal 1&2, Gold Class wax, en als laatste nog een laagje Pete's 53 voor de extra 'wetlook' glans.

Meg's Endurance Gel voor de banden en WheelWax voor de velgen...

Interieur wordt ook grotendeels met Meguiar's gedaan. Quik Interior Detailer, Gold Class voor het leer... etc. ;)
Ah, Chemical Guys voor de finish dus :D
 
Dank je... :cool:

Mij zit ie als een maatpak in ieder geval... ;)



Die SL op je avatar is trouwens ook niet verkeerd... :cool:
 
he sven die audi ziet er goed uit man dik ding ........
maar als ik moet kiezen dan ga ik voor de avatar:|~* :|~* 8-())
 
Sven S8 zei:
Ook nog maar even een paar pics van de voorkant...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Welkom hier.

Die foto hierboven doet me op een of andere manier denken aan een Chrysler 300C STR-8. Dat is ook al zo'n maffiabak. :D
 
Haha, ja hoor, het is wel de bedoeling dat deze heel blijft... :cool:

Maar vond 'm wel leuk in de film. En die tekst van De Niro: "we need something fast, an Audi S8". :grinning:

De auto in de film was overigens de voorganger van deze, dit is het facelift model (met weer wat meer PK's). Maar ik vond de naam dus ook wel passend. ;)