• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tarabass' stappenplannen

Oke, ik denk het antwoord al gevonden te hebben wat betreft de non-ferro:

  • Foamen
  • Afspoelen
  • Inspuiten met Poorboy's world Bug Squash en APC waar nodig / inwerken / inborstelen
  • Afspoelen
  • Wassen
  • Afspoelen
  • Non-Ferro (mag op natte auto)
  • Na 5 minuten Non-Ferro opnieuw verdelen met mitt of spons
  • Na inwerken weer afspoelen
  • Drogen

Non-Ferro opnieuw verdelen met mitt of spons lijkt me niet zo goed idee denk ik.
Misschien dat ik het mis heb, maar vliegroest zou ik het liefst contactloos van de auto af willen hebben.
 
Zit wat in. Toch is het @Tim die dit aanraadt. Zou het niet zo zijn dat je dan de non-ferro heractiveert? Ik weet het ook niet hoor, ik ben een leek wat dat betreft.

@Istnogferarie en @Quantoxx
Ik ga zeker even spelen met het foamen als ik straks foamshampoo heb. Droge auto, natte auto. Voor het pre-washen, na. Jammer ik het nog niet heb, anders had ik het zeker morgen direct al geprobeerd :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog geen "echte'" foamlans, maar eentje die bij de hdr zat. Iemand op het forum had er één te koop voor een leuk prijsje, maar ben door m'n budget van deze maand heen. Maar staat wel ergens bovenaan mijn verlanglijstje :p