• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tentdoek tenttrailer beschermen?

Ik schreef niet dat dat bewuste product er reeds op zit.

Ik citeer rechtstreeks en ik zeg ook niet dat jij dat bedoelt.
Soit, de uitkomst is mooi. Beide bedrijven weten waar ze het over hebben.

Overigens maak je van een kleine stofzuiger met weinig moeite een waterzuiger
Maak je een kleine pot zoals de as filters die ze van Karcher verkopen.
Inkomende slang gaat diep, uitzuigende wat hoger en bij voorkeur met een filtertje (van een oude sprayer)
 
@RedCat. Gelukkig zijn het twee bekwame partijen. En ik heb meteen ook weer wat geleerd dankzij de terugkoppeling van mdlange. Blijkbaar is het tentmateriaal van zijn prachtige aanwinst van superieure kwaliteit. Zeer leerzaam. Ik deel zijn conclusie.
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Ik had vandaag even mazzel. 300 Euro handel voor de helft.
De watersportwinkel waar ik het heb gekocht stopt ermee. Dus alles voor half geld.
Ik zal trachten de vorderingen te documenteren. (@Kees-sw)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal ook even een update plaatsen. Redelijk off topic, dus als je geen kampeerverhaal wilt lezen moet je hier maar stoppen met lezen.
Tent is heel mooi, ook waterdicht
Enige wat ik er verder aan gedaan heb is al het afdekzeil behandeld met wetcoat, volgende x wordt dit sealant, maar had weinig tijd.
En natuurlijk dressing op de banden.

Alleen hebben in Kroatië een hevige storm gehad...
Onze oude holtkamper was ook mee, daar sliepen mijn schoonzusje en zwager in. Die tent heeft het niet overleefd. Alles krom, stokken dubbelgevouwen en halve inboedel lag op het strand.
Onze tent hebben we wel kunnen redden door een stuk of 30 extra haringen te slaan, tent vol gelegd met grote keien en ik heb snachts de wacht gehouden door bij harde rukwinden aan de tent te hangen.
Klinkt als een klotenacht maar ik had een kampeerstoel, iPhone met internet en een fles whisky, dus ik heb me wel vermaakt.

Helaas wel wat schade. Een gat in de binnentent, doordat 2 stokken over elkaar hebben geschoven. Een aantal haringlussen kapot en nog een paar kleinigheden.
Wel leuk was dat er de volgende dag ramptoeristen over het strand liepen en bij onze tent gingen kijken. "Es steht noch! Wunderbar!"

C3835267-053D-4C49-9BEC-92A47DC1FD3D_zpsgtdqhnl2.jpg
679D608D-1892-443C-BC06-CE276D003748_zpsxljvxg2m.jpg
EE684024-6FDE-418E-A168-528A49B6124A_zps4rqccttv.jpg
B077C7C7-F39B-4666-B419-00EEB67E25AE_zpsxchugp1z.jpg
 
Wat een ervaring zeg. Wel fijn dat de nieuwe set het overleefd heeft. Wat een mazzel.
Ik zie nu pas dat gisteren foto plaatsen vanaf mobiel niet goed is gegaan. Vanavond even doen.
 
Zo, dat spul werkt wel! Aan de rechte lijn te zien heb je dit met een Extractor gedaan?
Goed idee. Onze nieuwe tent is door die storm ook redelijk vies geworden, dus ga hem eens met de Extractor en enkel water schoon proberen te maken.
 
Dank voor complimenten. Niet met extractor gedaan, maar enkel met de producten van Ultramar. Met een extractor red je dit niet.
Ik zal later vandaag hier mijn werkwijze toelichten en nog wat foto's plaatsen.
De voorbeeld foto hierboven betrof een deel van het dak wat ik licht gevouwen had als proefje voor de behandeling.
Dat is de verklaring voor de scherpe lijn die je ziet.