• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor onze nieuwe website!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
We zijn, eindelijk, in een ver gevorderd stadium in de ontwikkeling van onze nieuwe website en we zijn op zoek naar 10 á 20 personen die mee willen helpen om onze nieuwe website door en door te testen.

Niet iedereen komt daar zomaar voor in aanmerking. Je moet verder gaan dan een paar klikjes hier en daar. We zoeken echte 'bug-hunters' die tot het uiterste willen gaan om onze nieuwe site binnenste buiten te keren en op zoek te gaan naar die ene bug die wij over het hoofd hebben gezien.

Ben jij die die-hard die we zoeken? Stuur dan een email naar bughunter@Carclean.com met je plan van aanpak om onze nieuwe site tot het uiterste te testen. Daarbij is kennis van IT, of gevoel voor IT een pré.

Je ontvangt dan van ons zo snel mogelijk bericht of je als tester in het team aan de slag mag.

Wat krijg je van ons? Een jaar lang 15% korting op ons gehele assortiment én een car care coupon van € 50 cadeau.
 
Leuk zou graag mee willen doen, ben een echte bughunter :D
Straks maar eens een mailtje sturen als ik thuis van mijn stage ben :yum

In hoeverre moet je kennis van IT er zijn? Doe de opleiding ervoor maar moet het ook nog een specifieke kant zijn?
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik heb geen opleiding in de IT, maar ben wel redelijk handig met computers en heb 5 jaar lang een webshop onderhouden. Mag ik me aanmelden? Lijkt me leuk om te doen!
 
In hoeverre moet je kennis van IT er zijn? Doe de opleiding ervoor maar moet het ook nog een specifieke kant zijn?
Je moet er gewoon algemene feeling voor hebben, niet perse iets specifieks.

Ik heb geen opleiding in de IT, maar ben wel redelijk handig met computers en heb 5 jaar lang een webshop onderhouden. Mag ik me aanmelden? Lijkt me leuk om te doen!
Tuurlijk je mag je aanmelden!
 
  • Leuk
Reactions: kevin2296
Mailtje verstuurd!

Los van het feit of ik mag helpen testen (en de bijzonder leuke beloning), kijk ik erg uit naar de nieuwe website!
 
Is er veel belangstelling voor het testen aangezien ik hier maar 8 personen zie die gereageerd hebben? #interesse :blush:
 
Zijn er onder de testers ook mensen die de website op een iPad testen? Er zit namelijk een vervelende eigenschap in de webshop als je een product selecteert. Of gaat het testen over het forum?
 
Is er nog plek vrij als tester? Ik heb zelf een bedrijfje gehad als websitedesigner/writer. Verder zit ik zelf ook in de IT sector.

Verstuurd met mijn bionische arm.