• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testspot van achterlicht met Displex (krassen verwijderd van achterlicht)

janhenduk

Detailing rookie
2 sep 2009
611
0
Het klinkt misschien vreemd maar vandaag was ik een kras in mijn Mazda aan het wegwerken die er zomaar ineens inzat.
Ik had ook geconstateerd dat er ook een soort veeg in mijn achterlicht zat en heb die tussendoor weggewerkt met Displex:confused:
Displex is een middeltje die ik normaal gesproken gebruik voor het verwijderen van lichte krasjes in het telefoon dipslay en ik dacht; laat ik eens proberen de kras met dit middeltje te verwijderen.
Zie hier de twee foto's.

IMG_7716.jpg


IMG_7718.jpg


Ik ben zeer tevreden met het resultaat:party:

Volgende week ga ik de Mazda verder onder handen nemen zoals ik dit onlangs met Noeltie heb gedaan en ga dan de achterlichten maar helemaal mee pakken.
 
Hoe heb je het product verwerkt? Met normaal polijstmiddel kom je ook al een heel eind hoor.
 
Ik heb dit in principe op dezelfde manier gedaan als hoe ik het op de telefoontjes toepas.
Alleen heb ik nu een fijne synthetische doek gepakt en hiermee opgebracht.
Uiteraard eerst de unit schoongemaakt voordat ik dit ging gebruiken.

Ik heb zelf de producten van PB waaronder de SSR 2.5 en de SSR 1.
Maar ik wilde het er niet op gokken om deze hiervoor te gaan gebruiken.
Mijn ervaring met Displex is goed maar als er andere middeltjes zijn waarmee dit ook kan hoor ik dit graag.
 
Strak resultaat! Voor wat extra glans zou je lime prime eens kunnen proberen (de abbrasive versie). :grinning: