• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tijd om voor te stellen

BobbertT

Detailing addict
2 sep 2016
15
73
54
Zeist
Ik sta te kijken van de schat aan informatie op dit forum en de behulpzaamheid en vriendelijkheid van de leden. Met regelmaat vind ik hier waardevolle instructies en goed gedocumenteerde ervaringen. Mooi forum.

Ik ben Bob, 46, woon in de buurt van Utrecht en vind net als velen hier denk ik dat mijn auto (Volvo V70) fijner rijdt als hij mooi schoon is. Heb nog geen DAP maar ondertussen wel een aardige verzameling aan was, klei, wax, APC etc. Heb de bestelknop van de carclean-site al kunnen vinden.

Wie weet kan ik ooit nog eens een inhoudelijke bijdrage leveren, anders dan dit berichtje.

Groet!
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Welkom Bob! Leuk dat er nog een Utrechter is. Voor mijn gevoel komen de forumleden uit alle windstreken, maar is het midden van het land ondergepresenteerd.
 
Welkom Bob, je aanwezigheid maakt ons al blij. Het is leuk om te leren maar het is ook leuk om te vertellen wat je geleerd hebt aan iemand die luistert ;)

Heel veel poetsplezier aan die V70. Het wordt vast de mooiste van de straat