• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tips gevraagd

Wilfred

Detailing trainee
22 dec 2014
29
38
61
warnsveld
Na de glaze ga je dan eerst waxen en dan een sealant juist andersom?
Of heb je niet perse een sealant nodig?

Gr wilfred
wilfred
 
Als je een sealant aan wilt brengen dan eerst deze en dan pas de wax. Een sealant is zeker niet een must maar een keuze. Een glaze kán ervoor zorgen dat een wax/sealant niet de maximale duurzaamheid haalt maar niemand weet precies hoeveel dat scheelt. Ik zou zelf een van de twee kiezen, wil je echt een lange duurzaamheid kijk dan eens naar Gyeon Cancoat.
 
Heeft het nog een nut om een sealant af te toppen met een was, of zelfs met collinite 845 ?
 
Beste,
Ik rij een vw polo en de binnenkant van mij deuren en mij achter klep zijn vies, zwart en groen van vuil.
Hoe kan je dit het beste en het makkelijkste schoonmaken.
graag tips dankjewel.
 
Ik zou het inspuiten met APC (1:10) en bewerken met een kwarts... Daarna voorzichtig na spoelen met water.
 
Polo444 zoals Zluytr al zegt inspuiten met apc en dan lekker inborstelen, vervolgens voorzichtig afspoelen of goed schoonmaken met een (oude) mf spons of mitt.

heel goed afspoelen/schoonmaken is wel noodzakelijk want je wilt geen apc voor lange tijd op je lak
 
Gewoon na het inspuiten met APC ff met kwastje het vuil los maken. Deur dicht doen en de HD reiniger in de naden van de deur zetten.
Al het vuil spuit je zo weg en ook al je APC is weg.
 
  • Leuk
Reactions: Fai