• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toe aan nieuwe shampoo

Bakel

Detailing trainee
2 jul 2012
23
47
Hallo,

Het einde begint in zicht te komen van mijn Poorboys Slick & Sluds shampoo.

Gezien de ruime keus die er nu is wil ik aan jullie vragen welke jullie het beste vinden werken.

Ik zit te twijfelen tussen:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Born_to_be_Mild_shampoo_1000ml_DJBM10C_102392

https://www.Carclean.com/product/Wolf_s_Chemicals/Car_Shampoo_White_Satin_1000ml_WS_1N_1_103317

Alvast bedankt!
 
Ik zou absoluut voor Born to be mild gaan!
White Satin heb ik wel eens geprobeerd maar ik vind het geen giller...
 
Laatst bewerkt:
Mijn huidige shampoo loopt ook op z'n eind en mijn volgende shampoo om te proberen zal de Born to be Mild zijn. Goede eigenschappen, waaronder een lekkere geur.

Moet goed zijn, haha!


Greetz
 
:scream: :scream: :scream: Heb jij nog geen Born to be Mild geprobeerd?
Dit is de shampoo voor naakt wassen. Zoals de naam al zegt Born (iedereen wordt naakt geboren) en Mild (ofwel Mild (nederlands) voor de blote huid) :p
 
De White Satin heb ik gehad en is voor het geld zeker niet slecht.

Born To Be Mild blijft echter mijn favoriete shampoo, omwille van de betere gladheid en geur.
 
@Quantoxx Je eerste houdt toch altijd een speciale plek in je hart hè.

On topic: Ik vind BtbM ook erg fijn, maar mijn volgende shampoo wordt die van Waxaddict. Is wat duurder, maar volgens mij nog zuiniger in gebruik, dus uiteindelijke valt het prijsverschil mee.
 
Klopt 1 liter fles is het voordeligst dus deze zal het ook worden.

Even de winkelwagen nog aanvullen tot €60 :p.

Iemand ervaring met de microfiberdoeken van Dodo Juice?
 
Ik gebruik de gele BoB en rode BoB doeken en eigenlijk ook alle andere van Dodo Juice naar volle tevredenheid.
Heb ook de Fantastic Fur maar die vind ik persoonlijk echt te zacht.
 
En iemand tevreden over de lather shampoo van auto finesse? Ben namelijk ook op zoek naar een nieuwe shampoo.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk