• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toe aan nieuwe shampoo

Na jaren met volle tevredenheid meguiars, chemical Guys en poorboys shampoos gebruikt.
Vorige week het laatste restje CG mister pink opgemaakt dus vandaag de btbm voor het eerst gebruikt.
Wat een superfijne shampoo is dit!
Het lijkt wel glijmiddel.
Echt minimale wrijving, maar toch kreeg ik de auto prima schoon.
Voordat deze 250ml op is zorg ik dat er een grootverpakking bij mij op voorraad is.
 
Meerdere shampoos geprobeerd maar eigenlijk blijven hangen bij DDJ btbm!

Binnenkort maar is de nanolex pure, gyeon, hubiwash en de waxaddict proberen...

Laatste hoor ik ook veel goede dingen over!!

Gyeon bath+ onderweg van @Ferdy ...
Al vind ik shampoos welke als all in one worden gezien niet echt shampoo... Lastig uit te leggen denk ik :oops:
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
even inhaken, ga mijn auto nu voor het eerst wassen wellicht zit er nog wax op van de o zo geweldige afleverbeurt :expressionless: is het danmisschien beter om een shampoo te nemen die de resten wax wel weg haalt? of toch de BTBM?
 
Na jaren DJ Born To Be Mild naar volle tevredenheid te hebben gebruikt, heb ik nu de Gyeon Bath eens gekocht (SSS) en voor het eerst gebruikt, en jawel ik heb een nieuwe favoriete shampoo.
Glijd lekker icm met de Gyeon Smoothie wash mitt en wat een glans. Naar mijn mening net dat beetje meer dan de BTBM, een aanrader voor wie deze nog niet heeft geprobeerd.
 
Laatst bewerkt:
Veel reacties met een paar gedeelde toppers, als ik het zo lees.
Jammer dat het samples gedeelte van de website van CC volstaat met waxen en samples van shampoos ontbreken.
Ik zou graag andere shampoos proberen zonder dat ik een grote gfles moet aanschaffen.
 
Ik heb een klein flesje van monello de lavare. Prima spulletje ook. Als die op is heb ik nog een flesje shampoo van autyglym staan die eerst op moet.
 
Ik heb een sample (100 ml) van Nanolex Pure Shampoo als kadootje bij een bestelling ontvangen. Die maat is niet te bestellen bij CarClean. Er zijn dus sample-verpakkingen die niet los te koop zijn. Een kwestie van geregeld iets bestellen bij CarClean dus en zo de samples van shampoos verzamelen... :p:innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Ik lees een heleboel reacties waarin wordt beschreven dat een bepaalde shampoo meer glanst dan de andere. (En daarom dus beter is) Maar de genoemde shampoos zijn allemaal zonder toevoegingen. Mis ik dan iets, of...?

Ik denk dat elke shampoo die CC aanbiedt goed is. Reinigen doen ze goed en sommige hebben toevoegingen. Persoonlijke voorkeur is dan iets wat meer parten speelt. :p



Greetz