• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toe aan nieuwe shampoo

shampoo's kunnen ook glansversterkers hebben.

Ah, op die manier. Tja, ik zag dit eigenlijk ook als toevoegingen. :p Zouden deze glansversterkers ook de hechting van een LSP kunnen verslechteren, zoals je bijv. niet je auto wast met een shampoo met waxtoevoegingen, als je daarna nog wilt gaan glazen/waxen/coaten/etc?


Greetz
 
Ik heb nu California Gold Car Wash van Mother's Wax staan en ben er erg tevreden over. Ruikt en schuimt goed, en blijft goed aan de auto "plakken". Born to be Mild staat ook op het lijstje om een keer te proberen, maar California Gold is ook zeker een aanrader..
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Hieronder mijn shampoo-ervaring:
ben ooit begonnen met Valma Wash&shine: toen ik nog nooit van detailen had gehoord (gelukkig is de fles al lang leeg), later een flesje Meg's Gold Class Car Wash gekregen: fijne shampoo maar relatief duur, overgestapt op NXT Generation Car Wash1892ml: gebruik ik vrijwel altijd als er nadien gekleid en gepolijst wordt (heb 'm toch staan, weggooien is zonde), Monello Lavare (inmiddels Carclean.com ontdekt): goede reinigende shampoo maar er zijn betere in mijn ogen, DDJ Born to be Mild: heeeeerlijke shampoo en tot nu toe mijn favoriet, Gyeon Bathe: goede reiniging maar schuimt amper, Gyeon Bath+: prima reiniging maar eigenlijk te duur daarvoor; zeer geschikt om na het wassen de lak een Boost te geven,
PBW Super Slick & Wax: nog niet gebruikt; wil 'm tijdens de winter-periode gaan gebruiken.

Mother's wil ik ooit nog eens proberen..........