• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toppen DJ Black Widow wax voor vakantierit

Ik heb geen Red Mist gekocht.Wel Future Armour.
Wat kan ik doen met dit weer? Hoe kritisch is die 24 uur cure?
Als je het na het wassen als wet coat aanbrengt en meteen afspuit met de hoge druk kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat er veel gebeurd als er snel daarna regen op komt.
 
Ik vermoed dat het enkel iets aan de standtijd zou kunnen doen. Al verwacht ik er niets van, Dodo producten zijn over het algemeen vrij simpel in gebruik
 
  • Leuk
Reactions: Stiggy
De Apple iFoam ruikt in ieder geval heerlijk.
De Red Mist als drooghulp gebruiken kende ik nog niet @Wax Master gewoon een paar sprays op de droogdoek en dan afdrogen zoals met een quick detailer? Ik heb hem wel al als droge spray sealant op de lak gebruikt na de wax 2 weken te laten drogen en ook al direct op vers gepolijst lakwerk.
Denk dat je het verkeerd heb gelezen. Red mist na het wassen en! Drogen! Gebruiken als detailspray
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer
Ik heb geen Red Mist gekocht.Wel Future Armour.
Wat kan ik doen met dit weer? Hoe kritisch is die 24 uur cure?
Als je het na het wassen als wet coat aanbrengt en meteen afspuit met de hoge druk kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat er veel gebeurd als er snel daarna regen op komt.
De future armor is te gebruiken als wetcoat. Uitharden heeft te maken met de eerst volgende contact wash. Dus kun je gewoon gebruik als er regen wordt verwacht
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer en Cordoba