• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trechters

Arnoe46

Detailing trainee
21 aug 2014
26
47
32
Gameren
Misschien stomme vraag en weet niet of die hier thuishoort maar waarom hebben jullie geen trechters? Althans ik kan ze niet vinden op de site.

Ben op zoek naar een kleintje en een wat grotere maar heb geen zin om ze ergens los te bestellen..
Ideaal voor het ff volgieten van sprayers e.d.
 
Mij irriteert het dat ZE in de webshop geen geografisch over Nederland en België verspreidde detailgarages hebben die je dan via de website zou kunnen reserveren.
Ook zou ik Mooi-weer-poeder willen zien in de webshop. Gooi wat poeder in de lucht en de bewolking en regen verdwijnt voor de duur van twee uur.
 
Dat gewoon óók beste Jeroen. Kan naast elkaar bestaan. En beiden dan in verschillende verpakkingen met verschillende hoeveelheden. Er moet natuurlijk wat te kiezen zijn.
 
Ik bepaal niet wat er in het assortiment zit of komt van dat HÉ bedrijf. Dat doet de assortimentmanager. Ik verwacht/hoop dat Tim die persoon kent....