• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

U vraagt, wij draaien!

JPeG zei:
Misschien een onderdeel met poetstermen voor dummies.

Glaze, sealants ed. zijn voor mij (nog) Abacadabra :confused:

Dit zou voor mij ook erg handig zijn. Voor wat betreft de producten hoeft het voor mij niet. Dat is immers goed terug te vinden bij de producten in de shop, maar bij termen zoals passes en hits gaat bij mij het licht uit:schaam
 
maar niet alleen de poetstermen, maar ook het gebruik van veel gebruikte middelen....

ik zie soms producten (een wax bv) die op 10 verschillende manieren word gebruikt, en dan gaat bij MIJ het licht even uit :-b
en dan zit ik te lezen en denk ik "hoe moet ik dit product verwerken bij het poetsen"

misschien een beetje domme uitleg, maar kan het even niet anders verwoorden ;)
 
PT Cruiser zei:
Waar ik aan denk:
- een topic waarin de afkorting worden bijgehouden. Ik zou niet willen dat we hier binnen een half jaar meer afkortingen à la Detaling world gaan lezen dan iets anders.
>>>POST #32
 
Ik heb hier ook nog een vraagje , als je bepaalde topics volgt (in antwoord) krijg ik geen mailtje daarvan .
Kan je dit ergens instellen of niet ? Want ik vind dit nergens terug . ;)


oeps had er over gelezen ,https://forum.Carclean.com/cc_postst8966/Hoe-kan-ik-de-emailnotificatie-instellen-voor-nieuwe-berichten.aspx
 
Ik heb nog wel een vraag:

Als je nu zeg maar een dag of langer niet op het forum bent geweest, en ik klik op "nieuwe berichten sinds", en krijg dan zeg maar 5 pagina's aan "koppen te zien. Enthousiast als ik ben wil ik alles ff bekijken zeg maar, je mocht eens wat missen he? Okay pagina 1 gehad, op naar pagina twee. Onderwerp bekijken, middels browser terug en hoppa we zitten weer op pagina 1! Dus weer naar pagina 2 gaan, topic uitzoeken wat je nog niet gelezen hebt. Klaar? weer terug etc. Op pagina 2 valt dat nog wel mee maar als je op pagina 6 ofzo zit..........

Kijk ik hier ergens overheen? kan best hoor, zo lang kom ik hier nog niet buurten maar zag t staan d8 meld het wel ff, vond het wel irri nl.

p.s kijk cc forum in firefox
 
Ik blijf op die pagina staan en open de topics door deze te openen in een nieuwe TAB. (Explorer).
Hierdoor heb ik niet jouw probleem.
Dus op de regel van het gewenste artikel staan met de muis en dan bijvoorbeeld het wieltje indrukken. Of rechtermuistoets en open link in nieuwe TAB.
 
even het stof eraf !

De actieve topic staan allemaal in dezelfde kleur lichtblauw waardoor ik wel eens op de verkeerde button klik ( 1 er boven of eronder)

Kun je dit zo maken net als bij de rest van het forum dat de balken om en om licht en donkerder zijn?

Wellicht futiliteit maar ach er is een mooi topic voor dus ik dacht ik gooi hem erin !
 
Moet die 'sponsor' reclame nu echt? En dan ook tussen de reacties door:sob:
De leden van dit forum zijn de grootste sponsor:grinning:
 
Als je ingelogd bent, dan zie je als het goed is geen sponsoring? Alleen gasten zien dat. Mocht het anders zijn, dan moet je het even aankaarten.
 
Een idee voor Carclean.com om een beginners pakket te maken met, emmer, wash mitt, schampoo velgenreiniger, glaze, wax, MF doek(en) en dergelijke, (misschien verschillende merken bij elkaar) zou ideaal zijn voor de beginnende poetser.

Sven
 
https://www.Carclean.com/producten/Setjes_en_kits/Voordeel_kits

Staat hier niets bij..
 
Verschillende merken is altijd lastig in een voordeel pakket.
Het voordeel komt voort uit grote inkopen, welke je met verschillende merken samen niet/nauwelijks hebt.