• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitbreiding van de collectie van Danielle

Weer iets erbij.

Eigenlijk niet echt nodig nu, maar ik had het nog niet in mijn collectie.

blackwow.jpg
 
Die Griots klei; blijft die dan daarna zacht(er)....

Of moet je met regelmaat weer dezelfde (magnetron)handeling verrichten.?
 
De Silke Detailer vind ik prima. Ik heb het idee dat hij net iets geconcentreerder is dan de s&w, maar dat kan ik me ook verbeelden. Ik gebruik hem ook als kleimiddel, 1 op 1 verdund.
Vergeet wel niet dat je er ook nog verzendkosten bij moet rekenen a 8 ukpound.
 
Danielle zei:
De Silke Detailer vind ik prima. Ik heb het idee dat hij net iets geconcentreerder is dan de s&w, maar dat kan ik me ook verbeelden. Ik gebruik hem ook als kleimiddel, 1 op 1 verdund.
Vergeet wel niet dat je er ook nog verzendkosten bij moet rekenen a 8 ukpound.
Bedankt voor jou mening! Die verzendkosten zat ik al aan voor wat andere goodies dus dat maakt niet uit voor mij. Grtzzz
 
Het houdt ook nooit op, hoe kan dat toch?

Een fles Glaspärla, een fles Red snö, de helft van de gallon glass brightener en de helft van de lime doeken zijn voor een medelid.

En nu maar weer wachten tot dat de winter weg is.


DSC04039.jpg


DSC04044.jpg


DSC04040.jpg
DSC04041.jpg
 
Prachtig! Benieuwd naar een overal foto van je hele collectie!

Off topic: is de distributieriem of ketting ook vervangen van de A6? Mijn zwager zoekt namelijk een A6.
 
Die wil ik ook gaan maken. Alleen even wachten op een rustig moment en dat is meestal als er niemand thuis is behalve ikzelf. Maar ik denk niet dat alles op 1 foto past....