• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen net zo mooi gepoetst, nu gestolen

ArnoldG

Detailing guru
Tester of Bling
16 jan 2015
597
153
30
Afgelopen maand mijn velgen met nieuwe goodyear banden gepolijst en voorzien van een Gyeon coating.

20160907_153231.jpg


Kom ik zojuist bij mijn auto aan:

859eaae9-4f42-4130-990a-27d13020c386.jpg



Beetje balen dit. Het waren echte OEM RS4 velgen...

Hier nog wat kenmerken:

20160906_154316.jpg
20160906_154321.jpg
20160907_153336.jpg
20160907_153848.jpg
20160907_185012.jpg
20160907_185146.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat een schoften ga eens werken voor je geld.
Ben je lekker met je hobby bezig en staat je auto er super netjes bij
Krijg je dit wat triest. Nu opletten op de Belgische marktplaatsen.
 
Balen joh, je bent dus haast verplicht om niet 1 maar minimaal 2 slotbouten per velg van verschillende leveranciers te plaatsen en dan hopen dat ze het teveel werk vinden om ze mee te nemen.
 
Zuur man... hoop dat je een beroep op je verzekering kan doen.

Had je geen slotbouten?
Enige wat slotbouten doen is de tolale tijd 3 minuten uitstellen.

Een beetje een wielen boef heeft gewoon een rugzak vol opzet stukjes... is alleen een kwestie van de juiste vinden.

Als ze je velgen willen ben je gewoon de sjaak
 
  • Leuk
Reactions: turbopoetser
Dat is dubbel kut!

Echt zuur man.. werk je hard om iets moois te hebben.. en dan vinden mensen dat ze het recht hebben dat mee te nemen. Kan me daar heel erg boos om maken.
 
Omdat het echte RS4 velgen zijn, zijn ze natuurlijk nu ook gestolen. Man man man wat een trieste figuren die zoiets doen.

Met slotbouten zag ik op Facebook staan, maarja daar hebben ze tegenwoordig ook al een voorraad doppen voor bij zich...

Echt balen!!
 
Spijt me echt zeer zeer om te lezen. Wat vind ik dit rot man. Ik hoop dat deze mooie wielen de dief een zeer ernstig ongeluk bezorgen met blijvend letsel.
 
  • Leuk
Reactions: ArnoldG
Ja is jammer weer! Behoorlijk zuur ook,...

Maar dat het nog zoveel voorkomt dan,... jaren terug hoorde je het met regelmaat.
Maar tegenwoordig niet meer eigenlijk, nu ja is het hier nog nooit gebeurd, en zal het ook niet snel gebeuren denk ik maar toch. Gaat je niet lekker zitten, en verhalen zal wel lastig zijn,...
 
Ik dacht dat het eigenlijk bijna niet meer voorkwam, maar wel balen @ArnoldG
Gezien je een NL-kenteken hebt, neem ik aan dat je ook NL-verzekering hebt. Behalve WA kun je ook WA-plus of beperkt casco verzekeren of hoe jouw maatschappij het ook noemt. Verschil in premie met gewoon WA is klein, maar zaken als ruitschade, brand, diefstal zit daar wel in (per maatschappij zitten daar kleine verschillen in).

Balen en sterkte met het vinden van een oplossing om weer snel mobiel te zijn (misschien even stalen velgen op de sloop scoren)?
 
Inmiddels staat de auto weer in mijn woonplaats in Nederland. Mijn vader heeft bij een maat van mij even snel stalen velgen geleend en bij de garage 20 bouten geleend. Daarna is die naar antwerpen gereden.

Samen met wat vrienden uit antwerpen de auto beetje opgetild en opgekrikt.

Aankomende tijd rij ik wel op stalen velgen. In 1 seconde zakt het vertrouwen in de mensheid weer naar 0. Poosje sparen voor nieuwe velgen en nieuwe banden...
 
Da's inderdaad balen ... Ik zal hier in België wel uitkijken als ik rs4 velgen zie ...
Hopelijk geen extra schade door het demonteren van je velgen en het op blokken zetten ...