• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vertraging bij Postnl?

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hey Heren,

Mijn vriendin heeft eergisteren een pakketje besteld bij CC voor mij, uit het verleden weet ik dat ik de dag erna het pakje thuis
heb.

Nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb het pakket gevolgd via PostNL en het hangt vast in het distributiecentrum (gesorteerd voor het land van bestemming)

Ook heeft Virus me zaterdag een pakket via Kiala gestuurd en dit heb ik ook nog steeds niet( van A'pen naar Limburg).

Zouden er vertragingen zijn in de bestellingen wegens de Kerstdagen bij alle leveranciers? (CC is natuurlijk snel geweest en was dezelfde dag al weg bij hun;) )

Mensen die hier iets van weten????

Grtz

Stephan
 
Stephan, hier bij mij in Vlaams Brabant durft het ook al eens 2-3 dagen duren..

Daarvoor moeten er zelfs nog geen feestdagen bij gemoeid zijn ,^^

Het is wel altijd in afleverroute, 3 dagen lang..

Soms staat het als afgeleverd op de 2de dag, en dan komen ze het pas de 3de dag brengen.
 
Heyla,
Ik heb tot nu toe (hout vasthouden) nog nooit problemen gehad met Postnl. Meestal bestel ik voor 16u en de dag erna tegen 14u aan de deur door de brave zwarte man... Maar ik snap het wel, het online-gebeuren is veel meer tijdens deze periode en deze mensen moeten waarsch. meer dan het 3dubbel verwerken van wat normaal is.

Daarom : Geduld is een goede deugd:D . -----------------> Mijn geduld heeft niet lang moeten wachten. Pakketje stond voor de deur. Ik heb zelfs geen bezorger gezien dus zo druk hebben ze het...


Grtz

Weeromal goede service van CC en bedankt voor de moovjes (op zijn Hasselts geschreven)