• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen van gyeon MohS

Daniel092

Detailing addict
19 sep 2011
78
55
Beste leden,

Ff een kort vraagje met betrekking tot een vraag van een klant.

Onlangs heeft hij bij een autopoetsbedrijf een mohs behandeling laten doen. Helaas zie je op de motorkap een ''ruitpatroon'' van vermoedelijk het aanbrengen van de coating.

Nu heb ik zelf nog een klein beetje mohs staan. Is het nu een kwestie van gewoon de motorkap opnieuw polijsten en vervolgens opnieuw aanbrengen ?

zoja, met wat voor polijst middel / pad heb je daarvoor nodig ?

Ik hoor het graag van jullie :D
 
Ja, gewoon polijsten en opnieuw aanbrengen.
Welke combo? Weet je nooit vooraf, trial and error, testspot!
 
Een glascoating is best bestand tegen wat stofjes, maar doorgaans is deze met een niet al te zwaar polijstmiddel wel te verwijderen.
Misschien wel de klant inderdaad even langs laten gaan bij het bedrijf dat het aangebracht heeft. Zeker weten ook dat er MOHS is aangebracht? Vind de combinatie 'poetsbedrijf' - MOHS ook wel opvallend.
 
Vind de combinatie 'poetsbedrijf' - MOHS ook wel opvallend.

Jah, dit viel mij ook al op. :p

In mijn omgeving zitten behoorlijk wat poetsbedrijven. (Ik woon écht in een uitgestorven gat) Deze zitten veelal in de buurt van autogarages en dealers. Een enkeling noemt zich detailer, maar Si02-coatings of andere next-level diensten zie ik eigenlijk niet.

Wél heb ik recent met iemand gesproken waarbij er roterend op zijn auto was gepolijst, met alle gevolgen van dien, en toen is er een één-of-andere "Dikke, Dure, Fantastic Coating" aangebracht... over de defecten heen...

Garantie op de coating aanwezig, maar niet op de dienst die geleverd was.


Greetz