• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderen verzonden berichten

Reinder

Detailing rookie
19 mei 2008
176
0
Ik kan mijn postvak IN wel legen, maar niet mijn postvak UIT.

Ik heb ooit eens mijn PEP-Certificaat gehaald, dus ik hou van lege postvakken :)
 
Postvak UIT is ook niet echt nodig... Maar het kunnen wissen van je verzonden items zou wel handig zijn, in de loop van de tijd kun je daar aardig wat verzamelen. Bovendien houdt het i.m.h.o. de server schoon, handig als we straks met veel meer zijn!
 
Het is slechts tekst in de database, neemt vrijwel geen ruimte in, dus dat is geen probleem! Er zal sowieso een maximum aan zitten, dus wordt het vanzelf opgeruimd.
 
Met deze versie is het inderdaad niet mogelijk om verzonden items te verwijderen, misschien kan dat wel in de volgende versie van de forumsoftware. En anders bouwen we gewoon zelf een scriptje om verzonden berichten ouder dan ... dagen op te ruimen.