• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verzendingskosten

BrunoV

Detailing chief
5 jan 2013
600
100
Tot mijn verbazing blijkt dat de een bestelling > 60 EUR niet meer kosteloos naar België verzonden kan worden :sob: . Ik heb mijn winkelkarretje volgeladen tot boven 80 EUR maar nog steeds waren er verzendingskosten. Uiteindelijk heb ik dan besloten enkel het hoogstnodige :-" te bestellen en de rest nog wat uit te stellen. Ik had dan voor net geen 50 EUR en 4,85 EUR verzendingskosten.

Klopt het van de verzendingskosten? Of zit er een foutje in de bestelpagina?
 
Is naar België nooit kosteloos geweest > € 60,- voor Nederland ongeveer wel. Er is niet gewijzigd aan de berekening. Voor België kan het wel, maar het bedrag is dan hoger.

Het kan inderdaad zo zijn dat er ook een toeslag zit op grote, lange of erg zware producten. Meestal is zo'n toeslag maximaal € 1,50.
 
Sorry Carclean!!!!!! Ik heb net m'n bestelgeschiedenis bekeken en ik heb gemerkt dat ik wel elke keer een kleine verzendingskost betaalde. Er is dus inderdaad niets veranderd, om één of andere reden dacht ik plots dat ik nog nooit verzendingskosten had moeten betalen.
Maar hey, ik ga niet moeilijk doen over verzendingskosten bij een firma die een service :)^ levert die zo mooi is dat je het zelf niet kan bedenken!

@ mods: wat mij betreft mag dit topic gewist worden: het is niet relevant wegens ontsprongen aan een schromelijke vergissing van mijnentwege :s