• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

video: detaling met wolfgang concours

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
gevonden, een film, hoe te wassen, kleien e.d. met de producten uit de wolfgang concours serie

hier te vinden, stap voor stap: klikkie doen

edit. net een klein stukje gekeken.. dit is echt super matteriaal voor de beginnende detailer.. alles word tot in detail uitgelegd..
inclusief de gebruiktte (in dit geval wolfgang) producten!
 
dat zou best kunnen, ik heb de fuzion niet..

ik vond het wel mooi voor de enthausiaste beginner,, alles stap voor stap..

vond het toch best een kwaliteits post voor mijn doen :D
 
Goede filmpjes!
Hij gaat wel snel met z'n D/A vind ik, maar hij is dan ook wel heel veel passes bezig... :roll
De producten van Wolfgang zijn in ieder geval het proberen waard zo te zien :ja
 
de total swirl remover 3.0 is een product die (net als so1o) zijn cut word bepaald door de gekozen pad..

nu heeft hij een oranje pad erop, en na een hoop passes (je zien hoe dik het middel is bij het begin, en hoe olierijk hij is als hij totaal afgebroken is) , en daarna gaat hij direct naar de finishing glaze op een polishing pad..

het ziet er mijn inziens heel goed uit, alleen kosten de wolfgangs wel vrij veel centjes..
 
de DVD van Wolfgang :grinning:

Wolfgang is een heel mooi merk, en ben blij dat ik deze spullen heb gebruikt. Prijzig, maar de resultaten staan zeer zeker in verhouding tot de centjes.

Sneller betere resultaten met minder stappen en materialen, dus ik weet uit ervaring dat je uiteindelijk niet veel duurder uit bent.
 
@tim
ik wist niet zo 1 2 3 waar ik hem moest plaatsen:-"

is dit echt dezelfde als de wolfgang dvd?
ik heb die dvd niet, dus weet dat ook niet..

wel zie ik iemand in een autogeek shirtje, en de video is ge-host op de autogeek site (op een onmogelijke locatie trouwens)
 
idd leuke video's...enkel dat de vrouw die het inspreekt het echt zo hard tegen haar zin doet...zo alles echt bijna met een zucht achterna :D
maar weeral iets bijgeleerd dus thx voor het delen