• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vogelshit, hoe krijg ik deze plek weg? Geen resultaat met DAP + SSR.

Als je een flinke kwak op de auto hebt liggen, halen jullie het dan nog weg met een detailerspray en een MF doek? Dat geeft toch ook krassen? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit dan doen.

Groeten,
Erik
 
Als die vers :-& is wel ja.

Ligt die er al even en de auto is niet echt vies, dan leg ik er een washmit/bone op die helemaal doordrenkt is met warm water, om het los te weken. Daarna met een detailspray en een mf doek.

En anders heb je weer een rede om héérlijk auto te kunnen wassen :party:
 
Word nu ook helemaal gek van die vogelshit.
Probeer eerst paar emmers water er over heen te gooien en dan veel S&W Eroverheen en voorzichtig met een mf doek.
 
Gisteren dus een grote kwak op de motorkap van mijn bus. Hij zat er niet zo lang op maar na het weghalen zat er dus al wel een grote ingevreten plek in de lak ]-0

Groeten,
Erik
 
Ach, de buren hadden een nestje van mussen onder de dakpannen zitten. Eén van de jonge musjes zat gisteravond bij ons voor het huis op de grond. Dat kregen een paar buurtkinderen ook in de gaten en die waren het beestje aan het opjagen. Die kinderen even vermanend toegesproken dat ze het beestje met rust moesten laten.

Een poosje later het beestje weer langs maar dit keer helaas niet op eigen kracht. Het zat nu stevig tussen de kaken van zo'n }:)w kat geklemd :sob: Dat ging me echt aan het hart :broken_heart: en kom bij mij aub niet aan met een uitspraak als "dat is de natuur". Maar ik ga nu behoorlijk offtopic en het is niet mijn bedoeling om een hele offtopic discussie op te starten.

Groeten,
Erik
 
nou ik ben dr ook helemaal klaar mee met die scheitvogels!!}:)w
hiervoor 10 jaar een zilveren Bora gereden , daar kon je de stront wel paar dagen op laten zitten , nu een zwarte Audi als die klote vogel nog maar denkt dat ie moet schijten heb ik al lakschade!!