• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor iedereen die een auto te klein vindt

@Quantoxx HAHAHAHA.

Ik ben van plan om KLM als vaste klant te krijgen. Heb je nog tips voor mij dan?

Even by the way er zaten 500 manuren in dat vliegding. Kan aan mij liggen maar dat is nogal wat.
Als je deze klus in je eentje doet ben er vanaf maandag tot en met vrijdag 3 maanden later nog mee bezig
 
  • Leuk
Reactions: marco01 en Kees-sw
Ik dacht bij de 500 manuren, 500 MF-doeken en 90 pads die aan de lopende band gewassen/gedroogd werden, de 20 verschillende machines, de 10 kuub aan vloeistoffen en compounds en alle andere bijkomende zaken al; ''Had dat ding niet gewoon overgespoten kunnen worden..?''

Maar goed, zo wordt alles wel origineel gehouden natuurlijk.

In je eentje zou je niet eens redden, om je blijkbaar vaak handjes tekort.

Mijn tips voor KLM; Niet doen! Ik heb daar structureel de vloot en koffieapparaten bijgehouden, maar de laatste factuur willen ze niet betalen omdat ik ''nalatig'' zou zijn geweest. Ik bedoel, een Monello Foam padje per ongeluk laten liggen in één van de motoren kon heus geen kwaad. Ten eerste was het een Witte foam pad, en ten tweede gebeurde het maar een paar keer... Pfff... Azijnzeikerds...

Dat ik de ruitenwissers nooit terugplaatste zeiden ze ook nooit wat van. Wie is er nou nalatig???
 
Misschien is deze wat voor jou @Quantoxx

Groter is toch altijd beter?

Antonov-An-225-2.jpg


88 mtr breed, dus wordt krap door de roldeur.
 
Ik polijst wekelijks de F-16's op VLB Leeuwarden, ik heb daar een eigen hangar gekregen waar precies mooi één straaljager in past.

Na polijsten zet ik er een Geyon coating op, voor het drogen van de coating gebruik ik de naverbrander van mijn woon-werk F-16.

Wordt de lak echt super glad van en kunnen ze nóg véél sneller!

Oh en dat alles met de Rupes mini :heart_eyes:
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
@Jeroen - Je bedoelt dat je de schaalmodellen van de lokale vlieg-en-vlieger Club bijhoud? Beetje op-afstand bestuurbare-vliegtuigjes schoonmaken in een bouwkeet is nou niet bepaald het Detailen waar iedereen zich mee bezig houd.

F16's op een basis onderhouden... pfff... Beetje poetsen met een dremel en een likkie olie...


Greetz
 
Pfff, wat amateuristisch allemaal. Dít is het betere werk:

P-51%20D-FPSI%20191208%20%283%29.jpg


En dan zou je hem eens moeten zien ná het poetsen... :p

Jarno
 
Wel dik alufolie, minstens een mm dik. :p

Overigens is er hier op het forum een lid, die 1 of 2 jaar terug een sportvliegtuigje met 2 man heeft gedetailed, daar moet nog ergens een topic van te vinden zijn.

Edit: dit is het topic, en net iets ouder dan ik dacht: van december 2013, dus ruim 2 jaar oud.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ooh serieus? Haha! Ik ga 'm is even bekijken.


Greetz



Edit: OK, dat is best wel geinig! Effe een vliegtuigje doen, haha!

Herinner nu ineens dat ik in de dagen vóór mijn stap naar detailen wel eens een boot/sloep/.?. heb gedaan. Zal is kijken of ik daar nog foto's van heb op de computer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba