• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen Ad

Adjes

Detailing trainee
18 okt 2012
3
47
Goedenavond

Na al veel gelezen te hebben en informatie te hebben ingewonnen op dit forum, wil ik me toch even voorstellen.
Ben Ad en kom uit het Brabantse Geffen. Ben getrouwd en vader van twee kinderen. Ben altijd wel zuinig geweest op mijn auto s, maar sinds ik vorig jaar een andere auto heb gekocht is dit wel erger geworden. Heb hem eerst laten poetsen door een bedrijf en zag er in eerste instantie goed uit. Blonk mooi. Echter toen we verder gingen kijken zag ik toch nog behoorlijk wat kleine ,, krasjes en swirlls,, het bedrijf vertelde me dat ze het wel geprobeerd hadden maar deze er niet uit kregen. Dus met een mooi blinkende auto naar huis. Echter niet geheel tevreden. Heb toen wat rond gesnuffeld en ben daarbij op dit forum gekomen. Heb ondertussen al flink wat materiaal besteld en ben zelf aan de slag gegaan. Tot op heden ben ik al beter tevreden over mijn eigen resultaten als die van het bedrijf. Heb daarbij het idee dat dit nog beter kan ook nog. Ben uiterst voorzichtig begonnen. Ik rijdt trouwens een zwarte metallic Kia sportage uit 2007. Van binnen afgewerkt met zwart leer.

Ad
 
Welkom in de wondere wereld van de detail vesrlaafde :party: .Pas op want het is zeer verslavend dit.

En we zijn dol op foto`s hier ;) :D
 
Bedank voor de reactie. Ben niet zo goed met de computer maar zogauw ik dit door heb maak ik fotos en plaats ze hier.

Ad
 
Van harte welkom hier!
Enne... die waarschuwingen voor verslaving zijn al te laat... Hij is al de poorten van de verslaving doorgegaan door zich hier aan te melden. :)
 
welkom Ad,

Geffen.... dan ben je bijna buurman van me. als ik bij ons de polder in rij, sta ik met 5 a 10 minuten in geffen...