• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

InnerHarbour

Detailing rookie
23 feb 2015
2
2
Na jarenlang een leaser gereden te hebben heb ik een Qashai Tekna besteld. Die leasebakken reed ik door de wasstraat maar deze wil ik beter gaan verzorgen. ;)

Er is wel erg veel op de markt en ik moet zeggen dat ik op het ogenblik door de bomen het bos niet meer zie. Wordt veel lezen.
 
Welkom en veel detail en vooral lees plezier. Er zijn veel How-to's te vinden dus dat komt wel goed. En kies vooral producten waar je je goed bij voelt. Oohh en goed dat je niet meer voor de krasstraat kiest;)
 
Welkom, veel leesplezier hier!
Lees ook de ervaringen die onder het product in de webshop staan, kan helpen om het bos wat doorzichtelijker te krijgen ;)

Het zou nuttig zijn om eerst voor jezelf een stappenplan te maken: wat wil ik doen om de Nissan Qashqai beter te gaan verzorgen?
 
Dank heren ik ben begonnen met lezen in Handleidingen en Tutorials. Een zeer fijn hulp voor iemand die alleen bekend is met de wasstraat. Ik ben er al achter dat een hoge drukspuit een no go is, mooi dat scheelt alweer in de kosten. :-D
 
Welkom op t forum, de hogedrukspuit wordt wel veel gebruikt door het meerendeel van de fanatieke detailers. Denk aan het grove vuil afspuiten voordat men gaat beginnen aan de 2 emmerwasmethode (welke je waarschijnlijk net hebt gelezen). Het gebruik ism een foamgun om het vuil los te weken. Maar stel dat je kosten wilt besparen aangezien je net een nieuwe wagen hebt, dan kun je in het geval van een enorm vieze auto deze natuurlijk ook alleen ff afspuiten in een krasbox en dan thuis beginnen met de 2 emmerwasmethode gevlogd door de rest. Veel plezier op t forum en natuurlijk veel veilige kilometers in je nieuwe bolide.