• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vuil beige leren stoelen, hoe te beginnen..?

sampdoria

Detailing rookie
17 feb 2011
30
0
Ik heb een andere auto gekocht en deze heeft de nodige TLC nodig;)
O.a. de beige lederen bekleding; deze is wel heel en soepel, maar wel een beetje vuil.
Zal ik beginnen met de Gliptone Leather Cleaner en daarna de conditioner of moet ik voor de
Cleaner nog iets doen. Heb weleens gelezen om het eerst met Dreft (?) afwasmiddel te behandelen.
 
Moah, je kunt gerust wat verdunde APC gebruiken, goed afnemen en daarna gelijk voeden want droogt uit.
 
Weet niet of de Gliptone cleaner toereikend is, zo niet moet je even op zoek naar Colourlock en dan de reiniger Sterk nemen(helaas niet bij CC te koop)
 
Net wat je aangeeft, beginnen met Gliptone als je die hebt
Nooit maar dan ook nooit Dreft gebruiken, dat is voor de afwas
Sterkere spullen niet gebruiken als je ze niet nodig hebt
 
Ik heb de stoelen eerst met een APC verdunning schoongemaakt en daarna de Gliptone cleaner en hierna de Gliptone conditioner gebruikt.
Ze zijn een stuk mooier, glanzen mooi, (maar niet te), het leer is soepeler en...het ruikt lekker